Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De oplaadbare NiMH-zenderaccu kan via de aan de rechterkant van de zender aangebrachte laadaansluiting met de meegeleverde oplader (Best.-Nr. 33116.2) worden opgeladen.
Als vuistregel geldt dat een lege accu 12 uur met een stroom in de hoogte van één tiende van de opgedrukte capaciteit wordt opgeladen. In het geval van de standaard zenderaccu en de meegeleverde oplader zijn dat 200 mA. U moet er wel zelf voor zorgen dat het laadproces op de juiste tijd wordt beëindigd...
Oke bedankt, ik heb hem nu opgeladen en hij geeft nu 5.1V aan in de zender.Nachtje laten staan, klaar. Met dit type accu en deze geringe stromen komt het niet op een paar uur aan.
Ik heb de zender nu volledig geconfigureerd, ik krijg echter de failsafe nog niet werkend wanneer ik mijn zender uitzet. Hoe kan ik deze handmatig op failsafe zetten? Ik kan in de Naza Assistent niks aanklikken (met zowel de zender aan/uit).Deze moet op failsafe komen.. Even handmatig hem op failsafe zetten. (dus dat hij enkel op fail safe staat) Dan tegen de zender zeggen dat dit je failsafe positie is van betreffend ekanaal.. Dan weer terug zetten zoals hij stond.
Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb in het failsafe menu net als in de topic-start channel 5 geselecteerd (CTRL 9), maar als ik dan mijn zender uitzet blijft de mode helaas in de huidige selectie staanin het menu van de zender zit een kopje failsave(onderaan) in de handleiding staat hoe deze in te stellen.
Ahh, een beetje verwarrend voor mij omdat in het voorbeeld de failsafe niet geselecteerd kan worden met deze desbetreffende switch gezien deze via een mixer werkt. Maar als ik hem instel op failsafe met de 'gemixede' switch (SW8 ) en daarna in het failsafe menu kanaal 5 selecteer werkt het perfectklopt. je moet zorgen dat kanaal 5 zo staat ingesteld dat deze failsave in de assistant aangeeft. dan kanaal 5 bij failsave aanzetten en op set drukken. dan gaat hij in failsave als je zender uitzet.
Geen reacties, conclusie: niet op te lossen?Ik heb een mx-12, 6 kanaals dus. Ik wil binnenkort een brushless gimbal plaatsen.
Nu gebruik ik alle kanalen, ik wil graag 1 kanaal vrijmaken voor de gimbal. Een paar vragen.
Biedt het gebruik van ppm uitkomst?
Is er een truck om de knop tbv gps/att/manuee vrij te maken door standaard in gps mode te komen ipv att mode?
Is er een andere mogelijkheid om de gimbal te bedienen?
Tot reactie,
Dick