Hebben mensen kennis met HORMANN ?

Ik kom inderdaad op 7 september terug kijken en hoop om op 28 september de 3 uren race zelf te kunnen méédoen indien de wagen volledig af is en wat heb méé gereden. Op 7 september lukt het nog niet. Body is binnen om te airbrushen enz.....
Dan néém ik nog wat foto's hé op 7 september,ondertussen heb ik wat foto's van zondag doorgemaild naar den Fréderick.
Ook zullen er wat foto's te bezichtigen zijn op onze totaal vernieuwde site vanaf morgen online met ook nieuw logo.
mrctmd.tk

Ik ben van Marder naar HT2 gegaan. Sterker nog als het goed is heb ik de Marder van FragChief gekocht (Ben je Belg met een ex-blauwe Marder 90% alu + 3PJ). Anyway, de HT2 rijdt gaaf. Ik vond de Marder wel beter crossen, waar ik de wagen dus ook voor gebruik. Ik wou ze allemaal wel een keer gehad hebben, vandaar mijn keuze voor een HT2, na de Marder en BX1. Als ik er eindelijk achter kom waarom mijn HT2 uitbreekt als ik volgas geef (drift naar links van achteren gezien) en er grote noppen op heb zitten, zal ik vertellen wat ik er echt van vind. Tot op heden niet lekker mee kunnen rijden. Breekt echt te snel uit. De HT2 is wel veel sterker dan ik dacht. Ik heb mijn alu Marder de meest onmogelijke salto's laten maken zonder iets te buigen. De HT2 ziet er in mijn ogen niet zo sterk uit. Maar goed, eerst nog maar een paar extra salto's maken. Bij de eerste 10 op de HT2 ging er van alles los en krom.

Zondag gewéést de interclub in Merchtem toch 2 Elcon Cleons in de top 3 bij de experts. Kleine foutjes heb je met iedere wagen hé. Perfectie bestaat niet. FragChief u enkel nog maar in heule zien rijden maar op Interclubs u nog niet bespeurd. Rij jij nie méé misschien ?

dacht dat ik je al eens gezien had in heule maar was het niet zeker :P

wel chique cleon dat je gekocht hebt ;)

Back