Blijft nog steeds wel een zeer raar iets dat onderdelen voor de rap niet meer leverbaar zijn..
Tsja... dat is een beetje de aziatische manier van denken....
Als het uit productie gaat, dan gaat het uit productie, want dan is opeens je oude product een concurent voor je nieuwe product....
Met auto's en motorfietsen doen ze dat niet, want niemand koopt je product als er geen langdurige ondersteuning voor is, maar met dit soort dingen?
Maar om eerlijk te zijn, ook Graupner deed dat destijds, met de heli's die uit de HB fabriek kwamen....
Wat ik wel vreemd vind, is dat het zo snel is.... de laatste brandstofversie van de Raptor is voor mijn gevoel nog maar net uit productie, de laatste kits liggen nog in de winkel, en nu al is er nergens meer wat te krijgen. Blijkbaar gaan die koppelingen dan als een dolle kapot, of niemand had voorraad....
Lijkt me een gouden business opportunity voor een klein bedrijfje met een paar flexibele machines, om van veel voorkomende onderdelen zoals deze koppeling, kleine productie-runs te maken voor raptors en T-rexen etc etc.
@ The-old-Garage: een creditcard heb je niet nodig hoor, Paypal gaat ook prima meestal.
Groet, Bert