Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zegt dat als je naar links stuurd, dat dan de tuimelschijf ook naar links gaat,maar ,gaat dan tuimelschijf ook naar rechts als je de heli naar links kanteld?
Klein vraagje nog moet ik de 0 graden pitch instelling in dir menu mechanisch instellen of mag dat ook via het swash menu (T10C zender)
Ik heb namelijk net alle stangetjes volgens de lengte van align ingesteld en het geheel
met een tuimelschijf leveler bijgesteld maar ik meet nu -5 graden in mid stick (pitch) positie.
Als de servohoorns level zijn, moeten de grips+blades 0 pitch hebben. hebben ze dat niet, moet je dat mechanisch bijstellen dmv de links te verdraaien. servo armpjes altijd 90graden tov de hoofdas houden bij 0 pitch @midstick.
Bij het proberen te hoveren kantelt de heli meteen naar links kon hem nog net tegenhouden
anders een crash voor hij van de grond is.
Hi, ik had op mijn protos 500 met mini v-bar precies hetzelevde probleem. Dacht dat mini v-bar kapot was, omgeruild, hetzelefde; ook heb ik mijn swash servos verwangen, test N.O.K.
Mini v-bar was op Spartan type pad gemonteerd: een dikke pad + metal plate + dunne pad + mini V-Bar. De oplossing was om gevoon een pad te gebruiken inplaats van die Spartan type gedoe + battery velcro er om heen, alle problemen waren weg...
Dit heb ik bij de microbeast of vstabi nog nooit zien gebeuren tenzij je vibraties (of per ongeluk trim) had.Daarnaast willen de meeste estab's de swash scheef trekken bij optoeren
De basis zou goed moeten zijn, hij vloog perfect met de flybar.
Het enige verschil dat ik heb gemaakt is dat er een flybarless kop op zit en een stukje electronica..
Naar voren is dan ook nog steeds naar voren, rechts en links zijn rechts en links.
Wat je zei over de instellingen op de zender, die staan niet anders dan normaal, swash type 3sv ( 2 roll )
Alleen hoe stel ik de graden in in de set up van de 3g? neem aan dat dat via de pc gaat?.
( alles staat trouwens neutraal, geen wijziging in subtrims of e.d)
Helaas heb ik die interface niet gezien het feit dat ik de handel van iemand heb over genomen ( die niet in de buurt woont) zal anders eens een oproepje doen via het forum of iemand bij mij in de buurt ook met 3g vliegt.
Maar wellicht zijn er nog meer ideeën?