verder geen schade! na ja, ik heb wel wat vlieguren met de heli, en als het koud is, moet ik de heli wel wat laten lopen tot de canopy weer op zit, en dan staan de rotorbladen stil, misschien is daar de koppeling iets heet geworden, ik weet het niet, soms zijn de lagers bij de koppeling-klock ook niet meer goed, wie weet, maar toch was de koppeling 3 jaar oud, valt mee, nu weer 3 jaar vliegen, ha ha groetjes, Uwe
Leuk gevlogen vandaag met de nitro's (T Rex 600 en Gaui NX4) de koppeling van de T Rex 600 is vernieuwd, maar "pakt" ietsje te laat, nu ook nog de clutch-liner verwisselt, zou nu goed zijn, bij goed weer nog eens testen. groetjes, Uwe
Vraag: kan ik die v-Bar NEO ook gewoon aansluiten aan mijn Futaba s-Bus, en gebruiken zo als v-Bar en mini v-Bar, en kan ik de governor gebruiken van de v-Bar NEO voor mijn nitro-heli, eventueel na upgrade op pro, zie ik het dan goed, dat die NEO 189 € kost en dat upgrate voor pro 35 € = 224 €, koop ik die v-Stabi kost die 299 €, die mini v-Bar 199 € + ev. 35 € voor pro = 234 € sorry, maar voor mij iets verwarrend, ik wil gewoon een v-Bar met s-Bus en de governor voor een nitro heli gebruiken ! dank allen voor de hulp ! Groet Uwe
... ik wil toch maar dat geweldige video plaatsen, Goblin 650 met OS 105 motor, misschien mijn volgende heli ??? groetjes, Uwe
dus s-Bus aan de v-Bar neo pro en een governorsensor is goed, leuk om dat ook maar eens te testen ... dank je Patriek groetjes, Uwe
ja zeker, maar nog wat sparen voor de zender, tot nu vlieg ik 7 heli's met futaba, dus alles ombouwen is wel wat centjes, maar zeker leuk
Advies / ervaring ??? ..ik heb in mijn X7 een 130A Scorpion Opto ESC, en bij hoge last kakt de motor wat in, motor is een 140 448 Power Dekker Scorpion motor, enige wat verandert is, dat ik met een 12 tanden pin vlieg i.p.v. een 10 of 11 tanden (afhankelijk van de bladen 690 of 710, mijn bladen zijn 690), als iemand een idee heeft voor verbouwen van een 200 A hobbywing, hoor ik het graag, die vraag is, omdat dat ding toch maar 419 € kost. Danke ! groetjes, Uwe
Met vbar govenor gaan vliegen kan ook helpen volgens mij had jij een vrij hoge headspeed, waardoor weinig ruimte voor govenor is. Kwaliteit en temperatuur lipos is orkaan invloed.
dank je Patriek, idd hoge headspeed en governor werkt niet perfect, ik ga over na denken, ... het zijn wel 'n paar centjes extra !
............................. binnen kort nieuw bouwproject, helaas geen turbine, maar een mooie nitro.
Vandaag lekker vliegen "in het wit" ... na ja, niet voor iedereen helaas, maar was toch gezellig en lache !!! Groet, Uwe
en weer leuk gevlogen, met een bijna landing op de molen, ha ha ha met dank aan Ed en Kitty groet Uwe