help,, een nieuwe motor voor mijn savage

Ik vind die nieuwe alpha motortjes prachtig, ik heb er al eentje thuis liggen, voor mijn buggy, die .21 cc, maar voor jou advieseer ik dan de .28 170 euro heb je een goed motortje!

RC-Hardware - RC-Car Parts for winners!

Prima motortje denk ik maar komt die ook met een trekstarter of rotostarter? Dat is toch wel een vereiste met een Savage.

Hij heeft wel een beetje gelijk vindt ik, er worden hier soms comentaren gegeven van "kijk een op Google, of zoek eerst maar eens in de stickies(die soms meer dan 30 pagina's bevatten).

En wat is er mis met een beetje eigen onderzoek?
Ik vind te lui om wat te zoeken en te lezen nu niet een excuus om de vraag eindeloos opnieuw te mogen stellen....
Open de site van je favoriete RC winkel, kijk wat hij aan .25 en groter heeft en google dan op reviews oid.
Het verhaal in de quote hierboven geeft al aan dat je niet zomaar blind op een advies in moet gaan.

Stille hint: bij www.pkracing.nl staan nu wat dingen in de aanbieding waaronder ook een Collari .30

Kijken is iets anders dan reageren !
Deze jongen vraagt tenminste om advies omdat hij niet zoveel ervaring er mee heeft. En hij doet er wat mee, sommige vragen advies en dan doen ze toch iets anders

Heeej kerel

als je veel power wilt en een makkelijke motor raad ik de lrp .28 spec3 aan of de lrp .30 spec. wel even naar de goede backplate vragen voor je rotostart.

gr Hans

Als je snel een goedkope goede motor wil als de lrp spec2, kan je een GM nitrobull kopen, is dezelfde als een lrp spec2, alleen met een andere naam.. ding loopt als een trein.. en kost je geen lrp geld.:)

mijn oog is gevallen op de
''4.66cc/0,28ci - 5 poorts Off-Road Competition Engine (Turbo)''
net besteld:)

bedankt daffyeend!
(en alle anderen natuurlijk ook!:p)

iedereen een zalig kerstfeest en een GELUKKIG neiuwjaar toegewenst!

mijn oog is gevallen op de
''4.66cc/0,28ci - 5 poorts Off-Road Competition Engine (Turbo)''
net besteld:)

bedankt daffyeend!
(en alle anderen natuurlijk ook!:p)

iedereen een zalig kerstfeest en een GELUKKIG neiuwjaar toegewenst!

Heb je een paar posts eerder gelezen dat je daarvoor een startbox nodig hebt?

Oorspronkelijk geplaatst door Daffyeend
Ik vind die nieuwe alpha motortjes prachtig, ik heb er al eentje thuis liggen, voor mijn buggy, die .21 cc, maar voor jou advieseer ik dan de .28 170 euro heb je een goed motortje!

Roelof:

Prima motortje denk ik maar komt die ook met een trekstarter of rotostarter? Dat is toch wel een vereiste met een Savage.

Is het geen idee om hier een nieuw topic van te maken met een motoren / fabrikanten overzicht. HPI gebruikt Force motoren. GM Nitrobull is LRP spul. Er zal zo nog veel meer zijn.

Heb je een paar posts eerder gelezen dat je daarvoor een startbox nodig hebt?

Oorspronkelijk geplaatst door Daffyeend

Roelof:

maak niet
trek of rotor start
mss vind jhe er een roto start voor

komaan jongens het gaat om de power:D

Is het geen idee om hier een nieuw topic van te maken met een motoren / fabrikanten overzicht. HPI gebruikt Force motoren. GM Nitrobull is LRP spul. Er zal zo nog veel meer zijn.

Helaas is dat niet te overzien, dat wordt een hele lange lijst....
Overigens is GM geen LRP spul, GM komt net als LRP bij SH vandaan en daarnaast haalt LRP ook motoren bij Picco vandaan.

maak niet
trek of rotor start
mss vind jhe er een roto start voor

komaan jongens het gaat om de power:D

Succes, mogelijk voor een GO zal je iets vinden wat heel misschien gaat passen. Startkist gaat niet lukken met een savage. O ja, je moet dus ook zgn. turbopluggen gebruiken...

Maar ja... "Just beat maai advijs in the wind"

En als het om de power gaat, waarom dan geen RB TM928 ? Dan weet je zeker dat de assen eruit breken.

Laatst bewerkt:
@ Roelof.

Het is toch winter, eens kijken of ik iets kan verzinnen en een structuur kan maken. Gaat wel even duren dar er veel modellen zijn. Reken dus maar even op een stilte voordat zoiets af is.

power power power, niks zo relatief als power, dat ben je zo snel gewoon e, verkies liever een iets smootere motor maar die heel mooi handelbaar is, Donuts maken ben je zo beu, maar snel een parkour binnen de lijnen afleggen dat is pas een uitdaging.

@roelof

jouw advies laag ik zeker niet in de wind;)
als je maar weet dat ik binnen ca 3dagen een savage 4.6 heb (no engine)
dus just wait and see whate the time bring:)

Laatst bewerkt:
bijkomend probleem dat ik jullie vergeten te zegge was:)

paar dage geleden is men servo van mijn gas & rem kapot gegaan:(
kheb zonet gekeken op pk racing (dankzij roelof:p)
en heb de SRV995MG HIGH TORQUE/HIGH SPEED METAL GEAR SERVO 995MG
gevonden.
vinden jullie dit ok?
of hebben jullie mss ander voorstel?

Back