HELP ! Welke Extra is dit ?

Discussie in 'F3A-X' gestart door Bob Polhuis, 26 dec 2008.

1. Bob Polhuis

Bob Polhuis

Lid geworden:
    22 okt 2006
    Hhahaa......daarom zei ik ook "nu we toch off topic zijn".
    Maar correct Jurrien....het is niet de CARF :)

2. paulplevoets

paulplevoets

Lid geworden:
    20 apr 2004
    De composit extra zal zeker beter presteren dan dit nagenoeg onbekende model. Maar het nadeel van die kleinere composite kisten is het meestal wat hogere gewicht.

De kleine composits die ik heb zien vliegen gaven steeds een snelle indruk. Je kon er moeilijk een traag, rustig programma mee vliegen. De composite extra's zijn wel allemaal 3D waardig.

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  3. JVDO

JVDO

Lid geworden:
    7 okt 2005
    Ik zou pas een composit model kopen vanaf 2.6m! Kleiner zijn ze zowat ALTIJD te zwaar... ps: als het over een schaal model gaat natuurlijk, f3A ofzo is iets anders

4. hezik

hezik Guest

Dat zit 'm meer in de makers van de composiet schaalmodellen, dan in het composiet zelf.. maar moet eerlijk zeggen dat die paar composiet schaalmodellen onder de 2m die ik gezien heb, inderdaad allemaal zonder uitzondering te zwaar waren.

5. Bob Polhuis

Bob Polhuis

Lid geworden:
    22 okt 2006
    Bedankt voor de respons iedereen.....heeft zeker geholpen. :)

Vriendelijke groet,

Bob

6. JVDO

JVDO

Lid geworden:
    7 okt 2005
    @Hezik, dat zit hem volgens mij niet in de makers... ze kunne het gewoon niet even sterk en licht genoeg maken. Want fabrikanten bewijzen dat ze dat wel kunnen met 3m... wat zowat hun ideale maat is. Maar alle topmerken hebben geen super lichte 2m of 2.2m kunnen maken.

Deel Deze Pagina