Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Het binden tussen zender en ontvanger heeft niets te maken met de setups die geprogrammeerd zijn in de zender.
Gebruik je wel een bindplug in de ontvanger?

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Het binden tussen zender en ontvanger heeft niets te maken met de setups die geprogrammeerd zijn in de zender.
Gebruik je wel een bindplug in de ontvanger?

Ja die gebruik ik. Hij knippert ook snel en als ik de trainer overhaal en dan de zender aan blijft hij knipperen wat ik ook doe. Het is een nieuwe ontvanger ar610

Peter
Ik denk overbodig.

Ontvanger met bindplug aan. Dan trainerknop omhoog houden dan zender aan zetten en trainerknop omhoog houden tot de ontvanger lampjes continu branden

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht je ontvangers nodig hebben om op jouw zender te testen? Dan heb ik er wel een paar, helaas geen vervoer vandaag.

Ja daarom ook mijn oproep. Van spektrum heb ik ook nog niet veel verstand en geen ervaring mee. We moeten even kijken hoe en wanneer. Zal waarschijnlijk na het weekend worden denk ik

Peter,

Laat maar weten wat je wilt en wanneer het uit komt. Als je met mijn zender wilt proberen. Ik kan vrijwel iedere avond maar ook vaak 's middags tussen 15:00 en 17;00.

Laat maar weten .

De weggevlogen blades doet me ergens aan denken.
In het verleden was een film "BLADE RUNNER" met rudger hauer.
Het ging om een robot dat ervandoor ging.
En er waren speciale jagers die de weggelopen robotten moesten terug halen.
Ik vind het een bizarre overeenkomst.

gisteren bij jeroen een bakkie gedaan, gezellig, hij had het over cleanflight, open-software.
deze software is uitgebreider dan baseflight.
nieuw hierin is de in-flight callibratie. dus zelf je quad in stabiele hoover brengen, en met een schakelaar de boel vastzetten. ze hebben het zelfs over autotune van pid waardes.
dus een volledige autotune. dat zou mooi zijn ;)
ik ga vandaag nog verder inlezen, en als het lukt nog test doen voor het donker wordt vanavond.
ben zeer benieuwd.
mijn naze32 is al geflashed, binnen 1 min en klaar. terug naar baseflight kan altijd.

wel, de autotune deed zijn werk, maar faalde. bij de cleanflight versie is de autotune optie nog steeds in het maak/probeer stadium. jammer
wel had ik het idee dat mijn angle en horizon wel beter hun positie houden met minder drift. het zou kunnen, gaan we maar eens onderzoeken.

ik heb de filmware opnieuw op het bordje gezet, zodat alle waardes van de autotune eruit zijn.
dus gaan we maar weer handmatig tunen.

iedereen in winterslaap? :-)
wat een prachtig weer deze komende week... jammer van de vroege schemering savonds.

Goedemorgen,

WINTERSLAAP :confused::confused:?

Volgens mij hebben de meeste een andere hobby :p:D op dit moment.

Het is wel erg stil op dit forum maar ook op het veld.
Vandaag goed weer. Ik ga misschien naar de Rookie day op " de Bult " ff kijken.Misschien gaan er van ons clubje nog meer ? Maar ga zeker ook vliegen vandaag.

Misschien tot dan

Het weer is ook niet best. Vandaar de stilte denk ik.
Vandaag is het goed weer.
Hoe laat is de rooki day ? Ik kom ook een kijkje nemen.
Leuk voor de verandering.

Goedemorgen Ed,

Ik kom net uit een diepe slaap en heb je bericht drie keer gelezen. Ik weet wat er niet goed gaat met je Copter. Je flasht 'Filmware' in plaats van 'Firmware'.
Dat eerste kijkt beter en dat laatste vliegt beter HaHa.

Vandaag besteed ik tijd aan mijn andere hobby, Beer nosing and tasting op het Boreft Bierfestival in Bodegraven.
Daar kun je je eigen firmware laten flashen, het is wel onstabiele firmware, na jaren zit er nog steeds teveel roll and pitch in.

Mannen, vlieg ze vandaag. Ik kom gauw weer kijken.

Back