Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Discussie in 'Verenigingen' gestart door MARTIN290470, 19 okt 2013.

1. dji piloot

dji piloot

Lid geworden:
    10 aug 2014
    HELP ik heb de hele middag geprobeerd de f450 met de spektrum te kalibreren. Binden is gelukt gisteren. Alle youtube filmpjes afgezocht (ongeveer 30 bekeken en ook alle filmpjes van dji bekeken. Wie heeft dit wel eens eerder gedaan? Voor ik mijn hele set op het forum te koop gooi en het bij mijn phantom hou.

2. speeder14

speeder14

Lid geworden:
    14 nov 2013
    niet te laat reageren hè Ed :p

3. Gadg.Ed

Gadg.Ed

Lid geworden:
    3 feb 2014
    Peter bedoel je de de instellingen van je zender met behulp van de dji naza assistant software instellingen?

4. dji piloot

dji piloot

Lid geworden:
    10 aug 2014
    Yep klopt. Die bedoel ik

5. dji piloot

dji piloot

Lid geworden:
    10 aug 2014
    Ik ben bijna geneigd om de dji zender en ontvanger te bestellen en die te gebruiken. Wat een ramp als je er nog geen verstand van hebt. Ik leer graag en heb ook best wel geduld maar ik wil wel iets vordering zien

6. Gadg.Ed

Gadg.Ed

Lid geworden:
    3 feb 2014
    Met de naza lite heb ik wel ervaring. Kan je wel helpen. Alleen even kijken wanneer. Ben nu op het werk.

7. dji piloot

dji piloot

Lid geworden:
    10 aug 2014
    Dat zou fijn zijn. Ik heb jou een pb gestuurd

8. Gadg.Ed

Gadg.Ed

Lid geworden:
    3 feb 2014
    Ik heb je telefoon nr. ontvangen. Bel je zo.

9. jerp

jerp

Lid geworden:
    10 okt 2004
    Peter, als je er ééécht niet uitkomt , wil ik mij wel als backup beschikbaar stellen.
    Reden dat ik niet gelijk reageerde is dat ik veelste veel tijd tekort kom voor alle dingen die ik wil/moet doen . Ik hoor het wel, anders binnen korte tijd ff iets inplannen. Ik hoor het wel
    Succes

10. jerp

jerp

Lid geworden:
    10 okt 2004
    Foutje

11. dji piloot

dji piloot

Lid geworden:
    10 aug 2014
    Dank je, morgen komt Edwin even op bezoek. Mocht en we er niet uitkomen wil ik graag een beroep op je doen.
    Met al die Hulp moet de prullenbak, container en marktplaats nog maar even wachten

12. Evert C.

Evert C.

Lid geworden:
    21 nov 2013
    Nou Peter, vroeger te weinig naar het programma "geef nooit op" gekeken van Peter Jan Rens? geduld duurt meestal langer dan een woensdagmiddag. Maar gelukkig staan er al diverse mensen voor je klaar.

Vanmiddag alle DJI motoren getest met de E300 Esc's, ik dacht slim te zijn om er een (schroef) M/F connector tussen de Esc en Lipo te zetten vanwege het omwisselgemak.
    Kijk ik niet goed door mijn bril en sluitr de + aan de - op de connector vast. Sluit de esc op de lipo aan en hoorde ppfffsssttttt in de connector. zo snel als ik ben de lipo losgehaald, de connectoren verwijderd en toch maar voor de minder snelle manier solderen gekozen.
    Wat schetst mijn verbazing? De Esc werkt gewoon, goed spul die E300 Esc's van DJI.

Laatst bewerkt: 1 okt 2014
  13. MARTIN290470

MARTIN290470

Lid geworden:
    19 okt 2013
    Hoi mannen,
    Er staat hier nu een splinternieuwe Blade 350QX2 V3.0 op de tafel te schitteren, eerste indruk is prima,er is een ander soort plastic voor de ombouw gebruikt wat er echt mooier uitziet, ook zit er een full range ontvanger in i.p.v de vorige versie dat was eigenlijk een parkflyer. De gps module is vervangen door een betere en zit nu op een andere plek ingebouwd, het grotere batterij vak heeft plaats voor een 3000mah lipo deze is er ook bijgeleverd, de software is ook geüpgraded en er zit ook een update kabeltje bij om hem aan de pc te hangen en ik zie dat er ook ander motoren opzitten. Ik heb hem al even gevlogen en voor mijn gevoel is hij wat sneller dan het oude model.

Volgende week bestel ik een DJI F450 of 550 als winterproject.

Ik zie jullie van de week wel.
    Groet van Martin.

14. speeder14

speeder14

Lid geworden:
    14 nov 2013
    Ed, hebt PB!

15. dji piloot

dji piloot

Lid geworden:
    10 aug 2014
    Laat het weten als je gaat vliegen ik ben er heel benieuwd naar

16. Evert C.

Evert C.

Lid geworden:
    21 nov 2013
    Gefeliciteerd met je aankoop Martin, niet zo gek dat mijn exemplaar weggevlogen is als de ontvanger een parkflyer is. Op YouTube is te zien dat ze op ruim 2 km hoogte zitten met de 1e versie QX350.
    Ik heb via Peter gehoord dat er op die bewuste dag ergens in HIA in een tuin een Multicopter geland is. Dat zou best eens mijn exemplaar kunnen zijn. Frustrerend dat ik verder geen gegevens heb om daar achteraan te gaan.

Ik heb mijn 550 met Naza 2, E300 Propulsion set bij de importeur aangeschaft, die was gewoon de goedkoopste (419). Voordeel van de 550 tov de 450 is dat hij op 5 motoren kan vliegen.

Evert

17. denof

denof

Lid geworden:
    22 dec 2009
    gefeliciteerd martin, mooi man.

mannen, jordy zoekt een beginners vliegtuig. mischien spreek ik voor mijn beurd, maar tsja.
    mischien heeft iemand er nog 1 in de kast staan ofzo?

groet van ed

18. denof

denof

Lid geworden:
    22 dec 2009
    mijn voeding mag weg, ik heb hier niets aan en gebruik hem niet meer.
    20 euro mag ie weg. iemand intresse?

? gestabiliseerde voeding 13.8 volt/ power supply - Modelbouw | Radiografisch | Helikopters en Quadcopters - Marktplaats.nl

Power Supply 13,8V-12A 165Watt van bmi
    Power supply/voeding 13,8V - 12A 165 watt
    Regulated power supply.
    LED indicates power-on.
    Input Power 220~240V
    Output Power 13,8V
    Capacity 12A
    Weight 1100g
    • Stabilised switching power supply 13,8V/12A
    • Input voltage 220~240V.
    • Dual output 13,8V=.
    • High efficiency with integrated cooling fan.
    • Short-circuit protected and protection against overload

19. MARTIN290470

MARTIN290470

Lid geworden:
    19 okt 2013
    Dankjewel jongens en hopen dat ie nu bij me blijft,wat betreft Jordy voor zo'n 75€ heb je al een bnf vliegtuigje met as3x erin. Ik denk dat Jordy daar eigenlijk meer aan heeft de zogenaamde micro flyers,deze gaan ook niet snel stuk als hij crasht. Ik heb nog wel het een en ander staan maar dat is allemaal 6 kanaals.
    Jordy heeft toch al dx5 Spektrum zender dan zou ik voor een bnf modelletje gaan maar helaas ik kan niet in zijn portemonnee kijken.

Groet van Martin.

Trouwens wanneer word er weer gevlogen?

20. MARTIN290470

MARTIN290470

Lid geworden:
    19 okt 2013
    Als ik het goed heb is morgen de laatste mooie dag, morgen vliegen dan?
    Ik ga.

Martin.

Deel Deze Pagina