Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Goedemiddag jongens,zo lekker een vroegertje van m'n werk,jammer dat het af en toe miezerig is,maar het is wel windstil, kijken of het nog een beetje opknapt voor een paar avondvluchten.

Morgen en overmorgen lekker vrij,dus morgen ben ik er ook bij.

Later,
Martin.

Jongens,ik heb geprobeerd het filmpje van de fly away van Blade 350QX op dit topic te zetten maar het wil niet lukken.Als je het filmpje wil zien ga dan naar YouTube en zoek dan naar Martin290470 daar staat hij bij.
Succes.

Groeten van Martin.

Klinkt idd niet helemaal lekker...copter trilt als de ziekte!
Toch fijn dat je hem weer hebt :-)

Zooo!! die ging er wel erg rap vandoor! Fijn dat je hem alsnog gevonden hebt, en hij is gelukkig "veilig" geland.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Oenta,
Ja,dit was een vreemde gewaarwording, alle vluchten gingen goed en toen ineens dit,ik had totaal geen controle meer over de quad dus heb ik mijn zender uitgezet,want RTH werkte ook niet,maar toen ik de zender uitschakelde kwam hij even terug om vervolgens weer af te drijven.5 weken later kwam de eerlijke vinder hem bij me terug brengen, maar intussen had ik de Blade 350QX2 V3.0 al gekocht, de oude Blade heb ik al teruggestuurd naar Horizon Hobby met het filmpje en een brief,dus even afwachten.

Groet van Martin.

8f5c569bd404f4377bff7347bade1bb8.jpg

Ja zal ik doen tot 2300
Maar was ff geintje tussendoor

Mannen ik wil zelf een koffer maken voor mijn 550. Weet iemand toevallig waar die aluminium hoekprofielen en hoeken en sluitingen te koop zijn? Dan bedoel ik diegene die op al die koffers zitten.

Back