Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Peter,

Ik ben het met je eens . Dit soort gasten verpesten het straks voor iedereen . Dit is bezig een Hype te worden en binnenkort gaat er iets mis met gevolg een aanpassing in de wet en is het voor ons gedaan met het plezier .
Dit soort gasten opsporen en bekeuren .

Rick

Diegene die zulke filmpjes maken kan ik wel begrijpen. Iedereen droomt er wel over. En iedereen doet wel dingen die eigenlijk niet mogen. Maar het grote gevaar zit bij de media. Door er steeds maar positieve bekendheid aan te geven zullen er ook mensen met een karakter zoals ik zijn die dan denken dit wil ik ook en als ze dan ook nog eens nooit eerder een drone gehad hebben kopen ze zo'n ding en vliegen er direct mee boven een stad zonder te weten wat zo'n ding doet. Dus maak ik mij meer kwaad over deze vorm van persvrijheid die het vuur doet oplaaien. De makers van deze films kan ik ergens zelfs gelijk geven. Als ik kans zag zou ik er ook van dromen het te doen. En als ik er nog niet zoveel van wist had ik het allang gedaan

Opsporen en bekeuren heeft geen zin. Dat is net als: ik geen lol dan jij ook geen lol. Want achteraf een bekeuring hoort nooit iemand iets van en zal het aantal nieuwsgierigen die ook een drone gaan kopen niet verminderen. Pak eens de pers aan. Laat die er tenminste inzetten hoe strafbaar dit is

De discussies over dit soort filmpjes en de makers zullen voorlopig wel blijven. De filmpjes worden aangeboden aan de media en daar gaat het fout . Als de media stopt het naar buiten te brengen stopt ook de hype .
Verder ga ik me er niet meer druk over maken . Het heeft geen zin en invloed al helemaal niet.
Ik hoop alleen dat de H.I.A club er niet door wordt beschadigd en dat we nog lang plezier van het veld en hobby mogen hebben.

Rick

Omdat je kunt instellen hoeveel berichten je per pagina wilt zien,
vandaar dat er verschillende pagina uitkomsten zijn... :)

Bij Gebruikers instellingen > Opties wijzigen
kun je aangeven hoeveel berichten je per pagina wilt hebben,
ik heb daar het maximale (40) staan.
Vandaar dat ik minder pagina's hebt dan wanneer je dat niet instelt, standaard staat hij op 15 volgens mij.

dat begrijp ik niet....
hoe kunnen verschillende mensen op verschillende pagina's zitten ??
:confused: :confused: :confused:

ik zit op mijn mobiel op pagina 300 en ook op mijn pc
zit ik op 300.

Weer een beetje bezig geweest, van een oude vishengel een soort telescoopmast gemaakt. Komt tot zon 2mtr. Alleen nog zon pen nodig om de grond in te duwen... Zon houder.
Lekker rustig ineens op het forum ;)

Tja Ed, ik moet van mijn echtgenote de zolder opruimen. Dat doe ik dan maar.

Ik heb vier computers die weg moeten, alle vier ouwetjes, P4 systemen. 1 er van (minipc) is volledig werkend met Win 7 Ultimate.
De andere dien je nog een besturingssysteem op te zetten.
Technisch zijn ze in orde. 2 towers en 1 platte HP.

Verder heb ik nog een quad-core moederbord Q6600 met 4Gb geheugen liggen. Ook volledig werkend.

Als er belangstelling is hoor ik het wel, anders gaan de pc's naar het millieupark.

E D I T:
De minipc is reeds weg.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Laatst bewerkt:
OShit, shit ik volop zoeken naar een blade 350 gps mast,ben ik er een tegen gekomen op Ebay voor 16$, worden ze niet naar nederland verscheept , pffffff dan maar verder zoeken.

Volgende week Donderdag alvast wat fpv spulletjes bestellen,zodat ik fpv kan vliegen,nog niet met een bril,maar voorlopig even met zo'n kijkdoos.
jongens als jullie toevallig ergens een gps antenne mast voor de blade 350 qx tegenkomen,hoor ik het graag.

Groetjes Martin.

Het gelazer komt dichterbij.

107c381d4350331527b0835097880edb.jpg

Laat die vervloekte lui van de tweede kamer eerst eens de pers aanpakken. Nee eerst laten aanmoedigen en dan de onwetende amateur die een dure drone heeft aangeschaft weer afstraffen.
Oeps daar ga ik weer. Ik ga ff koffie zetten voor ik weer uren discuseer

Het valt mij de laatste tijd erg op dat er in Media vaak het vliegen met een Multicopter in het nieuws komt.
Ik heb een tijdje geleden gereageerd op een artikel uit een krant waarin ik de redacteur uitgelegd heb dat er regels bestaan omtrent het vliegen. Dat bij het publiceren van zo'n artikel de vlieger risico's loopt om een bekeuring te krijgen is niemand bekend.
Na nog een reminder naar de krant te hebben gestuurd heb ik tot heden geen reactie gehad.
Het zou een goede zaak zijn dat de media aandacht besteed aan de bestaande regels omtrent modelvliegen zodat de Bart Smit en Intertoys vliegers ook kennis krijgen van regels. De detailhandel doet dit niet.

Klopt evert. Dit gaat dezelfde kant op als stenen gooien. Klassen uitmoorden enz. Nu weet ik wel dat dat een totaal andere categorie is maar wat ik er mee wil zeggen is Hoe meer in de media Hoe meer mensen ze gaan kopen zonder enig besef. Een mens is nu eenmaal een kudde dier. Als er genoeg verkocht zijn komen er strenge regels. Zo vangt het rijk dubbel op. Net als die zonnepanelen. Eerst volop subsidie geven en reclame. En als iedereen ze heeft belastingen er op heffen. Ideaal toch? Subsidie is eenmalig en mensen doen ze toch niet meer weg als er belasting op komt. Dus verdient het rijk het vele malen meer terug.

mischien als we er zoveel over praten en ons ergeren, moeten we eens een brief schrijven met onze zorgen omtrent veiligheid, regels, en waarschuwingen/wetgeving bij verkochte producten uit winkels.

deze brief gericht aan de regering ofzo.... wie voelt zich gelegen? en kent eventueel adressen tot het bereiken van instanties?

ik denk toch dat als meer mensen ''iemand'' erop wijst dat het toch eens duidelijk moet worden?

Nederland is een democratisch land. Je mag zeggen wat je wilt maar er wordt geen flikker mee gedaan. Een brief schrijven mag maar dat beland direct bij het oud papier

Back