Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Mrgn. Allemaal. Weer ziet er goed uit in Chaam, 28km wind met om 13:00 14 graden. Is mijn eerste grote meeting maar beloofd gezellig te worden, ik ga veel kijke en leren vandaag als het goed is.

Voor degene die ook besluit te gaan; ik zie je daar. Rick of nick weet het niet zeker meer, maar je mobius case heb ik bij me.[emoji12]

Verstuurd van mijn SM-N9005

Ok verschillende weer programma's maar je staat in de bossen dus zal minder zijn dan in het westen[emoji3]

7245fa87fae893e998639b3d9a8dc66a.jpg

Nou, idd, ook hier spreken div. Sites elkaar tegen.
Veel plezier vandaag.

Ik ga zo mijn vtx naar kanaal 4 zetten.

Groet van ed

Mogge jongens,

Ik vond het nog lang duren voordat er iemand over mijn domme actie reageerde en het is je goed recht Ben,iik heb al gezegd " ik weet dat het niet mag " en ik doe het ook niet meer en als hij weggevlogen was geweest doe ik ook geen beroep op mm'n vliegmaatjes van zoek even mee,ookal zijn er mensen bij die dit wel zullen doen,zo gaat dat bij ons. Overigens de 750 meter die ik instel zijn geen echte meters,maar ik denk eerder zo'n 550 en dit is een hoogte die ik regelmatig aantik met mijn vliegtuigen maar, ik heb gezegd dat je gelijk hebt Ben. Daarbij is mijn vertrouwen in de Blade 350QX3 zo enorm gegroeid dat ik dit aandurfde want er zit een zeer nauwkeurig gps systeem in tegenwoordig. Denk ook niet dat ik de enige ben in Nederland die dit doet want er zijn er zat in Nederland die dit doen.Ik heb ook gezegd , ik zou best eens ergens heen willen waar ik tot de 1000 instelbare (Blade) meters kan gaan maarja,ddat zal niet zo 123 in de buurt zijn.

Ik ben nu eenmaal een man van dieptes en van hoogte's. Letterlijk en figuurlijk.

Volgende maand schaf ik de Q500 Typhoon aan en die kun je tot 2500 meter hoogte instellen dus,dat beloofd wat.

Maar Ben je hebt nu eenmaal gelijk.
Vriendelijke groeten van Martin.

Volwassen reactie Martin, dank.
Ik weet nu dat je een hopeloos geval bent. :rolling:

Wanneer je de Tyfoon hebt kom ik een keer kijken, vind ik een interessante copter.

@ martin,

hou je wel rekening met je zender 2.4ghz bereik? je kan die quad wel naar 2500mtr willen duwen, maar je moet wel kontrole houden denk ik zo.
ik zou hem wel dan met fpv uitgerust willen zien, dan kunnen we ook even boven kijken :-)

teveel wind nu.

@Ed,
natuurlijk houd ik daar rekening mee maar dit bereik moet hij aankunnen met de standaard zender die erbij geleverd wordt maar ik ga geen 2500 meter hoog vliegen met dat ding.

Vanavond ga ik niet vliegen, beetje winderig.

Back