Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Nou,nou.....?? Kijk is even......

Er is toch ff aardig wat leven geweest de laatste paar dagen......:yes:.

Maarliefst 21 mensen hebben toch even op dit topic gekeken, na mijn laatste post,dat dit topic gesloten mag worden. :koud:

Is er dan toch nog hoop??:weetnie:

Dusse......
Iedereen de vriendelijke groeten van,
Martin van der Heijden.
:bye::bye::bye:

Ik durf (er) hier niets over te zeggen, voor ik het weet wordt ik ook uit deze groep geknikkerd.
O ja? Op grond waarvan? Lijkt me geen goed teken over de mores hier, dan.
Ik bedoel maar, ik zie een video van iemand die niet eens boven het gras kan blijven en daardoor o.a. fietspaden overvliegt waar ongecontroleerd mensen kunnen verschijnen. En als klap op de vuurpijl de nadering zo wijd vliegt dat hij ruimschoots boven aaneengesloten bebouwing komt.

Een beter bewijs zie je niet vaak dat het kunnen besturen van een modelvliegtuig niet automatisch betekent dat je een goed modelvlieger bent. En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Dat gaat veel meer over hoe en waar je vliegt. Leer je gratis bij een (goede!)club.

Jetvliegen doe je sowieso niet wild, laat staan in een stadspark.
Daar vlieg je al helemaal niet (meer). Leuk en geaccepteerd toen ik ooit begon, maar nu al decennia niet meer.

heren,

ik zou graag een drone aanschaffen op in HIO TE KOMEN VLIEGEN
Hierin ben ik totaal leek, wat is een makkelijk te vliegen toestel aan een leuke prijs

Maar Rob zeg eens. Wat ben je van plan met je Drone ??
Ga je filmen met je Drone of wil je gaan FPV'n . Dat laatste wordt goed in de gaten gehouden daar dus is lijkt me geen optie ?

Nee, je mag daar niet fpv vliegen. Althans dat vind de boa niet leuk.
Boa staat alleen löss vliegen toe.
Wie het veder wel doet moet dat zelf weten.

Maar. Als je geen drone ervaring hebt is het dan niet wijzer te gaan oefenen bij een club?
Heb je wel vliegtuig ervaring?

heren,

ik zou graag een drone aanschaffen op in HIO TE KOMEN VLIEGEN
Hierin ben ik totaal leek, wat is een makkelijk te vliegen toestel aan een leuke prijs
Hoi Rob...wat is voor jou een drone?
Misschien is het wel wijs eerst eens bij een (echte) vereniging te gaan kijken en daar advies te vragen..;) zoals Denof zegt.
Op HIA mag gevlogen worden mits je je aan de rc regels in NL houd....:jan:

Back