Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Zo he he nu ook ik problemen met mijn blade 350 qx. . Throttle reageert niet of extreem laat in twee modes. Al meerdere keren opnieuw ge-bind met DX6i maar probleem blijft. Ook de motoren draaien niet een continu toerental. Garantie is al voorbij denk ik dus misschien het zelfbouw project eerder dan gepland uitvoeren.

Gr Rick

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Zooo, wat gebeurd er allemaal met dat rc-spul tegenwoordig?
Mischien domme vraag, maar is de lipo vol?
Best schandalig zo snel al...
Balen hoor.

@REF,
Misschien ligt het wel aan de zender,in welke modus reageren de motoren laat?Als de paarse led brand is dit normaal,dit is AP mode voor filmen en foto's maken e.d. Was je lipo wel goed vol?Misschien kan het geen kwaad om de boel eens opnieuw te kalibreren, dit kun je op YouTube vinden of anders op de website Horizon Hobby.Ik vind het vreemd want de vorige keer vloog hij nog goed.

Succes,
Groet van Martin.

Ja mail heb ik ook gehad. Wordt meer een web- winkel. Wel balen hij zat zo lekker in de buurt.

Gr Rick

4 Beta

Tja, er is een threat op MBF over het sluiten van enkele vestigingen van Quartel. Deze mail van Mr. Hobby sluit daar mooi op aan.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Gaat mr. Hobby definitief dicht ?? En welke vestigingen van quartel ?
Toch niet in pijnacker ?
Het verbaast mij niet. In het buitenland is alles goedkoper...veel goedkoper.
In NL probeert men alles zo duur mogelijk te verkopen.
Men probeert zelfs het record te breken....sommige spullen worden boven de advies prijs verkocht.
En nog erger: als ze je iets anders aansmeren dan je wilt hebben (duidelijk aangegeven) dan leggen ze de schuld bij jou, terwijl ze donders goed weten wat ze aan het doen zijn.
Dit gebeurd ook in andere branche.
Geef de mensen ongelijk om alles uit het buitenland te halen.
Bovendien is alles "made in china". De chinezen maken het na (zonder auteurs rechten te betalen) en verkopen het heel goedkoop. Dat doen ze met bijna alles.
Het westen geeft ze zelf de kennis om alles zo goedkoop mogelijk te maken en zelf zo duur mogelijk te verkopen. Het is pure hebzucht. Maar op den lange duur komt het ons duur te staan. De chinezen zullen met die kennis alles namaken en zelf de markt overnemen.
Dit is pas het begin. Het westen moet stoppen om spullen in china te laten maken !!!!
Ga desnoods naar een land die wel auteurs rechten respecteert.

Tja als ik gisteren al hoor dat er in 1 van die zaken een phantom 2 incl alles voor 2200 euro wordt aangeboden vind ik het niet zo vreemd. (Niet bij martin hoor)

Martin gaat helemaal dicht . Hij gaat verhuizen naar Barendrecht en wordt een sort van webwinkel. Vanaf Dinsdag 11 November zit hij aan :
Deventerseweg 44, 2994 LD Barendrecht.

Op deze lokatie is hij op Dinsdagavond en Vrijdagavond geopend van 19 tot 21uur. Deze koopavonden zijn voor verkoop, advies en in overleg reparatie, Tevens voor het afhalen van webshoporders.

De webshop en telefonische verkoop gaan gewoon door. Er wordt hard gewerkt aan een kompleet nieuwe site met meerdere verzendopties en betaalmethodes.

Ja, jammer weer... Had juist het leuke klein-matriaal zoals carbon en balsa enzo. Ik begrijp dat hij daarmee stopt.
En ja mannen, niet iedereen valt eronder, maar we doen er zelf ook een beetje aan mee. Alles willen we goedkoper en ik ook.
2 turnigys uit hk, of 1 hier in nl...

Ik wist niet dat er ook filialen dichtgaan van quartel... Maar ja, daar betaal je dan ook echt de hoofdprijs.
Mmm ben benieuwd welke kant het allemaal opgaat. Gelukkig gaat mrhobby niet helemaal weg.
Hij mag dan zijn webshop wel flink uitbreiden zeg... Nu al staat 60% van wat hij heeft er niet op.

Zullen we met zijn allen lekker in china gaan wonen?
Daar zit het winkeltje echt zowat om de hoek haha

het ligt niet aan ons ed....het is vraag en aanbod....als 2 bedrijven hetzelfde verkopen tegen verschillende prijzen dan zullen de meesten toch voor de goedkoopste gaan....dat is heel normaal. het zou raar zijn als je voor hetzelfde spul voor de hoogste prijs gaat.
het probleem komt pas als de chinezen de markt volledig overgenomen hebben en hun munteenheid wordt verhoogd....die wordt momenteel kunstmatig laag gehouden.
dan wordt alles weer net zo duur als hier....met dit verschil dat de economie hier naar de knoppen gaat. made in china wordt ook sell by china (only).

En Ben...hoe was het?..Ik lees nu pas dat je naar Ambacht ging vandaag, laatste tijd al een paar keer hier wezen vliegen maar toevalig vandaag met een maat naar Simonshaven geweest...rondje om de kerk gedaan hahaha ;)
Stuur volgende keer even een berichtje,kan ik je eindelijk mijn Spyder eens in het echt laten zien...Grtz Goser :cool:

full

Pracht ding gozer... Haast jalours op vorrige keer op het veld... Heb je hem schoongemaakt na dat kwijlen van mij? :D

Hard sleutelend aan mijn quad... Zometeen 1e keer lipo eraan na vervangen van 4 esc's :D

Back