Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Jouw kennende ga je die uitbreidingen ook zeker benutten. Voor mij wordt het pas komend weekend vliegen als het weer een beetje mee zit. Nu ff pitten morgen vroeg weer op.

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou met die uitbreiding bedoel ik ruimte voor 4 extra motoren, armen verstelbaar voor grotere props enz. Daar wacht ik voorlopig nog mee. Zeker zolang evert van die leuke hebbedingetjes onder de aandacht brengt hij heeft wel een bluetooth module nu en fpv ben ik mee bezig. Voorlopig hou ik het zo. Pit ze en werk ze. Ik mag van het weekend weer werken

Iedereen flink aan het bouwen?

Weet iemand of BV gamma ofzo afstand/uitvul busjes verkoopt voor tussen een frame?
Ik kan ze op de bouwmarkten sites niet vinden namelijk.

Ed, de enige die dit zal verkopen is DIL (electronica zaak) in de Jan Ligthart straat. Alleen zijn die mogelijk te dik, het gat is meestal 3,5 mm, wel zijn ze verkrijgbaar in enkele lengtes.
Mss. beter even op Ebay zoeken, alleen heb je ze dan morgen niet in huis.

Evert

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Thx mannen, dill ken ik wel, een paar keer geweest daar. Samen bestellen miscien goed idee. Hoeveel mm heb jij nodig? Ik 10mm met binnen maat zon 3 /4 mm even afwachten voor meer gegadigden.

Ja, duidelijk, ik heb nu toch al wat busjes gefabriceerd, 10mm kokers uit een stukje van de skids-pijpje van een 450 heli.
Das aardig gelukt maar ik weet dat er idd mogelijk meer mensen ernaar zoeken.
Ik heb nu het frame inelkaar met de pcb tussen de onderste frame platen. Wat een werk.
Nu wachten tot mijn spullen binnen komen, dan kan ik de quad gaan ombouwen/overzetten vanaf het rode frame.

Moet zeggen dat het nieuwe frame er gelikt uitziet... Toch wel mooier dan een zelfbouw frame, maar ja, wie mij kent weet dat ik graag een uitdaging aangaat in het zelf bouwen... Das dus hobby :D

Mannen, bestaat er nou geen foto camera die met een servo kabel via de zender bediend kan worden? En dan bedoel ik niet mechanisch. Maar gewoon een stekker voor fpv EN bediening. Dat zou toch een gat in de markt zijn?

ED,

Die afstandhouders noem je Standoffs.
Als je daar op zoekt zul je ze snel vinden in allerlei maten.

Ik zou zoeken op aluminium standoffs
Je heb ze met schroefdraad M3/M4 of gewoon als afstand busjes.

Die zijn een stuk beter dan die zware messing en/of kunststof standoffs

Mannen, bestaat er nou geen foto camera die met een servo kabel via de zender bediend kan worden? En dan bedoel ik niet mechanisch. Maar gewoon een stekker voor fpv EN bediening. Dat zou toch een gat in de markt zijn?

Ik heb de sony nex 5 Peter.
Deze camera bedien ik via infrarood.
Het device plug je in de ontvanger, wijs een schakelaar toe en fotograferen maar.
Uiteraard heeft niet elke camera infrarood maar het werkt feilloos.
Verder is het zo dat je het device koopt voor een bepaalde camera(s).

Deze camera heeft een HDMI uitgang.
Converter van HDMI naar analoog en je hebt beeld naar onderen.
Bij camera's met een analoge uitgang is het nog eenvoudiger.
Videoswitch erop en je kan schakelen tussen fpv- en fotocamera.

Dank pardoez, heb een ritje dil gedaan.
Heb ze nu van kunstof, maar hjj had ze niet op voorraad. Ik had de laatste zon beetje. Dus via site bestellen.

Poten staan recht nu. Dus frame is zo goed als af. Nu de elekto nog en cam. Enzo.
Leuk hoor beetje bouwen.

Net is Michel even geweest een naza op te halen. Wat tips gegeven voor de qu4d. De gimbal is omgedraaid en zonder aluminium onder de gps blijkt het niet goed te werken. Nu staat hij op een aluminium pootje. Steeds blijkt toch maar weer dat zo'n duur merk als steadidrone totaal niet iets goed kan afleveren. Ben benieuwd naar een testvlucht morgen. Ook Michel bedankt

9ab0df582f03a327f5a23bfdfe07a1df.jpg

Het is zo stil op het forum dat ik vandaag maar aan het project 550 bezig ben

Tsja..de tijden van de stille donkere dagen breken aan...verscholen aan de hobbytafel sleutelen aan de winterprojectjes en wachten op de koeriers....
Nieuwe kap voor de Spyder in aantocht (carbon look)...xxl inertic plate om toch de gimbal eens voorbij de props te krijgen..en een mini osd ipv de Ezosd die ik nu heb,die hoort eigenlijk ook meer bij mijn DJI setup...affijn,mooi weer is goedkoper! :D

niet in winter ruststand... wel gewoon rustig aan het bouwen... de zilveren bussen moeten nog vervangen worden, maar dat komt later als het frame toch weer uit elkaar moet om alles te solderen als mijn spullen binnen zijn...

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back