Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Goed bezig Peter, zelf in elkaar steken/aansluiten geeft veel meer voldoening als een RTF model kopen, maar ook veel meer ergernissen dat dan weer wel.
Zoeken ze nog mensen bij jou?

Hello guys,

Just arrived on these forums, I'm sure I'll find the introduction thread and post about myself in there soon.

Anyways, I live in Rotterdam and I've been bitten by the FPV bug hard. Looking at the calendar it looks like you guys are meeting today. Would it be possible for me to come and visit? If yes, where would you be and during what hours? Have vehicle, will travel.

Hope to meet all of you soon.

With regards,

Janek

Dus op H.I.Ambacht kun je het goedkoopst en langst FPV vliegen. Je hebt alleen bril nodig en.je vliegt met iedereen ?
:rolleyes::thumbup:
Das geinig

Rick

4 Beta

Laatst bewerkt door een moderator:
hey janek, welcome,
did you look outside? i think today we will not fly. but better days will come.

goed bezig peter, heb een hoop gemist gisteren avond zie ik nu.

@martin, heb die kijkdoos bij hobbyking vandaan, 23 euro ofzo. kwaliteit moet zich nog tonen tijdens vliegen, maar heb hem al werkend gezien via mijn foto-kamera, en vond het niet tegen vallen. tis natuurlijk wat je wilt en verwacht... in tegenstelling tot vele anderen ben ik mischien niet zo kritish en ben ik al blij als ik straks fpv-en kan :-)

groet van ed

@peter... heb je voor mij ook een baan? ben ook hard zoekende, en volgens mij is tram/metro-bestuurder niet slecht betaald?

Hoezo metro bestuurder? Ed? Je bent toch al piloot...........vrijwillig dan wel.ha,ha,flauw he!

Maar Ed , ik ga ook even voor zo'n kijkdoos en ik moet nog een ontvanger hebben,dan ben ik er klaar voor.

Groetjes van mij.

Dankje Ed,ik had hem zelf al gevonden op hobbyking voor 24€ maar ik heb nu alleen video en nog geen audio, ik denk dat ik er toch nog zo'n nep gopro bij koop en dit setje wat ik gekocht heb voor mijn vliegtuigen gebruik, ook wil ik er nog een osd telemetrie module met alle info tussen hangen. Het setje wat ik gisteravond gekocht heb is goed voor zo'n 1100 meter op 40 meter hoogte en dat is ver zat voor mij.

Tuut tuut tuut,de groetjes van..................Martin.

ik heb ook nog steeds de standaard antennes. die zwarte dingen, en zie wel hoever ik ermee komt op 400MW.
ik wil later clovers hebben, maar wacht nog op mijn ontvanger, daarna weet ik zeker ofdat ik de goede antenne aansluiting bestel.

tsja, ik ben wel al piloot, en huisman, en papa... enzo nu, maar ben het goed zat, hard opzoek naar werk, maakt mij niet zoveel meer uit wat.
maar zelfs vuilnisman wordt je niet meer zomaar... echt wat een klootte tijd momenteel om wat ''normaals'' te vinden.
wel zon 5 aanbiedingen gehad nu, maar zonder auto kom je echt nergens...

gewicht quad totaal hang nu op 430gram zonder lipo...
nu tijd voor beter weer waar we natuurlijk allemaal op hopen.

@jeroen bedankt voor de link. ik ga er nog wel lezen vandaag.

Lekker thuis relax, net mijn ontvanger voor video ontvangen... Kamera ingesteld, en jawel, alles werkt, das gaaf. Beeld oogt best wel goed en ik denk dat er zeker mee te vliegen valt met die hk doos :D
Nu hopen op beter weer.
Morgen ga ik kijken hoe ik mijn telescopishe (hengel) zendmast ga maken qua ontvanger en bekabeling enzo... Heerlijk om te weten dat alles werkt.

Fijne avond :p

HEY Ed,

He he eindelijk je ontvanger binnen ?? Mooi man.
Dan heb je bijna alles klaar

Ik ga morgen mijn mini afbouwen

gr Rick

Today definitely wasn't a good day to fly, I've actually spent the day hibernating...

When you do meet to fly, what's the location?

Thx,

Hendrik-Ido-Ambacht
zie afbeelding.... :)

Hendrik-Ido-Ambacht_Airport.jpg

Back