Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Ik heet wel geen Martin Jos, maar dat is Flightradar24 met extra aankoop. Dan zie je inderdaad de politieheli en lifeliner ook. Vliegen.
Ik heb hem recent ook aangeschaft. (iOs)
Bedankt Evert, ga gelijk ff kijken...

Laatst bewerkt door een moderator:
621cda739839d8b93d44c25cf95cfd80.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Meer hoef ik niet te zeggen toch? Alles wat een transponder heeft kan ik aan zien komen,zelfs hetelucht ballonnen.

Met dank aan Evert.

Groetjes Martin.

Helaas, mijn tablet is vandaag stuck gegaan... Been scheur in get scherm...
Zodoende Ben in van De app AF, UK heb been whatsapp tot iK een nieuwe hebt.
Vandaag De tri been moment gevlogen. Wat Moeten trimmen in De zender...
Helaas kan ik dus niets verder aanpassen door De tablet.

Nee rick, hij kwam gisteren gebroken uit mijn tas. Balen want ik wilde een testvluchtje doen met mijn tri... Dat heb ik gedaan, maar kon helaas niets afstellen...
Ik ga wel weer opzoek naar een tablet met otg... Dat is wel een must.

Moggu Ed,

Niet zo mooi man. Ik heb nog gekeken naar een oude tablet die ik heb liggen maar daar kan de
EZ-GUI software niet op geinstalleerd worden omdat de android versie te oud is.
Anders had je die wel mogen lenen. Maar daar heb je nu niets aan.
Dan maar op de oude manier weer even contact.

Vanavond vliegweer ???

gr Rick

ik zou vanavond wel willen vliegen, maar ik denk dichterbij huis dan op ambacht.... ook niet aan de oude randweg. daar kwam ik gisteren, en er was een kerel aan het vliegen precies bij de ingang van het veld... lekker vol in het zicht...
toen ik aankwam stond er net een jonge gast tegen die vent te roepen dat hij dar niet vliegen mag... ik ben er langs gelopen, die vliegende vent niets gezegd, en even op bankje gewacht. pas toen hij weg was heb ik effe een poging gedaan met mijn tri... het ding vliegt, maar kreeg de staart niet goed door verotte tablet... volgende keer die van mijn vrouw maar gebruiken op het veld.

Die vent is het ff lekker aan het verpesten voor je . Zo zie je dat je denkt een veld voor jezelf te hebben maar tijdens je afwezighed
gaat een ander op het veld de boel verpesten. Dus ook voor jouw .

Vanavond zou ik mijn nieuwe cam wel ff willen testen maar moet hem nog even bevestigen in de mini. Moet even kijken of ik dat
haal want moet ook naar de tandarts eind van de middag. Kom tijd tekort man .

Back