Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben een nieuwkomer hier maar mochten er mensen gaan vliegen, wordt er dan afgesproken door mensen onderling? Ik hoor graag hoe dat werkt...
Dat is missschien het beste. Wel weer typerend; je mag wel voor 400 euries een fatsharkje kopen maar nergens gebruiken. Lijkt wel wiet
Ja dat klopt! Ik was en ben het. Misschien het industrie terreintje bij ambacht. Daar bij de karwei.Hey Ivan29, volgens mij zijn we elkaar vorige keer te lijf gelopen op het veld van Ridderkerk nadat the boa ons heeft weg gestuurd. We kunnen iedergeval wel eens wat afspreken om voor elkaar te spotten zodat we tenminste FPV kunne vliegen. Ik ben ook nog op zoek naar een leuk rustig plekje, hou me op de hoogte wanneer je wat vind. Kunnen we elkaar tenminste helpen met een plekje vinden!
Ja dat klopt! Ik was en ben het. Misschien het industrie terreintje bij ambacht. Daar bij de karwei.
Inderdaad waar, maar je onderzoeksplicht houd ook ergens op. Dit is geen transparante en eenduidige wetgeving! Gelukkig hoef ik niet te reageren op je minder vriendelijke bericht. Blijkbaar ben je je al aardig bewust van je toonzetting. Ieder kan gerust zijn, mij zie je niet met een brilletje op het veld aldaar.@ivan29, even de azijnpisser uithangen.
Als je iets aanschaft dan is het gebruik ook niet automatisch toegestaan ondanks dat het te koop is. Je doet dit namelijk jezelf aan, voor je iets duurs aan wil gaan schaffen in deze hobby is het verstandig om de regels er eerst op na te slaan of bij andere ervaren vliegers te informeren.
Ter info: Ook bij Karwei is een vlieger weggestuurd.
Inderdaad waar, maar je onderzoeksplicht houd ook ergens op. Dit is geen transparante en eenduidige wetgeving! Gelukkig hoef ik niet te reageren op je minder vriendelijke bericht. Blijkbaar ben je je al aardig bewust van je toonzetting. Ieder kan gerust zijn, mij zie je niet met een brilletje op het veld aldaar.