Het brommer topic.

In dat geval zou ik een andere brommer halen als ik jou was :mrgreen:


Maar zonder gekheid; al ik jou was zou ik gewoon ff bellen!

Groeten
 
Laatst bewerkt:
hee allemaal ,

vandaag geprobeerd de voorrem blokjes te vervangen , zonder succes.

het ''haakje'' waar een kant van de veer omheen gaat brak af :mad:

nu maar meteen de newfren besteld en een nieuwe remkabel , was bij dat verstel deel net voor de remklauw verroest en gebroken..
 
Laatst bewerkt:
Valt toch wel mee... Heb vaak zat op de openbare weg gereden met een scooter die 110+ gaat. Het gaat er alleen om of je wel beseft waar het verstandig is je gas open te trekken, en waar niet. Wij rijden altijd rustig totdat we bij het terrein komen waar nauwelijks iemand komt, en daar gaan we lekker scheuren.
 
Lopen zonder carburateur!

Hey

Ik was vandeweek aan een scooter aan het sleutelen en toen gebeurde er iets ongewoons (voor mij dan).

Ik had de carb van de scooter afgedraaid om hem schoon te maken, die lag dus al op de werkbank te wachten.
Vervolgens druk ik op de startknop om te testen of de startmotor nog draait, ervan uit gaande dat hij toch niet zal starten omdat er geen carb opzit...
3x raden wat er gebeurt!
De scooter startte gewoon :mrgreen:
Vervolgens bleef ie zelfs nog eventjes draaien! Heb hem zelf maar met de sleutel uitgezet om geen zand of andere zooi naar binnen te zuigen!

Heeft iemand anders ook al eens zoiets meegemaakt?

Groeten
 
Ja heb het ook wel eens gehad, is gewoon nog onverbrande benzine dat nog in het blok zit. Maar het is niet verstandig om het te doen, maar dat wist je blijkbaar zelf ook al... Zand etc. doet het niet goed tussen je lagers :P
 
over pech gesproken, dat had ik vandaag zeker wel!!!
iemand heeft op school mijn jas per ongeluk meegenomen waar mijn brommer (en huis sleutel) in zaten.
even kijken of ik deze binnenkort nog terug kan krijgen, anders maar een nieuw contactslot.

net nu de vakantie begonnen is, jas kwijt + brommersleutel.

Mvg wilbert
 
Laatst bewerkt:
@wilbert. das wel erg .... zeker nu het vakantie is.

maar het hoort hier niet helemaal thuis, maar ik heb kisteren een cagiva mito 125 uit 1990 gekocht.
foto's zal ik zo ff plaatsen

max
 
388355_319050171452954_100000439226724_1113931_478350084_n.jpg

409216_319023348122303_100000439226724_1113879_1000703421_n.jpg

400853_319022914789013_100000439226724_1113874_1624550678_n.jpg

390392_319023164788988_100000439226724_1113877_41779316_n.jpg


zuiger en cilinder zijn niet meer goed, maar er zijn al nieuwe onderweg.
al die malossi en malos stikkers gaan d'r af en er komen mito stikkers op

max
 
Motor?? Legale opgevoerde brommer!! :mrgreen:

Heb een RS125 gehad maar zo heel snel zijn die dingen standaard niet hoor!
Mn neos met 70cc malossi sport trok harder op iig :rolleyes:

Groeten
 
deze heeft een 7 bak toch? kan nog best een leuke snelheid halen aangezien een honda nsr 125 al 160+ kan.

gr stijn
 
het is inderdaad de bedoeling om er aan te sleutelen en dan uiteindelijk te verkopen:(

het is inderdaad ook een 7 bak. ze zeggen dat het rond de 175 op top loopt.

en volgens de specificaties heeft hij ongeveer 33PK en een kwart mijl doet hij in 14 sec en haalt hij 150 km/h.
volgens het boekje, maar we gaan het binnenkort zien.
nu poetsen en wachten op de cilinder.

max
 
Back
Top