Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoorde het net op de radio.
wow, lijkt me iets van een sprinter testen op de openbare weg ofzo?
je bent redelijk gek als je dit gebruikt op de openbare weg.
Valt toch wel mee... Heb vaak zat op de openbare weg gereden met een scooter die 110+ gaat. Het gaat er alleen om of je wel beseft waar het verstandig is je gas open te trekken, en waar niet. Wij rijden altijd rustig totdat we bij het terrein komen waar nauwelijks iemand komt, en daar gaan we lekker scheuren.
Ik was vandeweek aan een scooter aan het sleutelen en toen gebeurde er iets ongewoons (voor mij dan).
Ik had de carb van de scooter afgedraaid om hem schoon te maken, die lag dus al op de werkbank te wachten.
Vervolgens druk ik op de startknop om te testen of de startmotor nog draait, ervan uit gaande dat hij toch niet zal starten omdat er geen carb opzit...
3x raden wat er gebeurt!
De scooter startte gewoon
Vervolgens bleef ie zelfs nog eventjes draaien! Heb hem zelf maar met de sleutel uitgezet om geen zand of andere zooi naar binnen te zuigen!
Heeft iemand anders ook al eens zoiets meegemaakt?
Ja heb het ook wel eens gehad, is gewoon nog onverbrande benzine dat nog in het blok zit. Maar het is niet verstandig om het te doen, maar dat wist je blijkbaar zelf ook al... Zand etc. doet het niet goed tussen je lagers
over pech gesproken, dat had ik vandaag zeker wel!!!
iemand heeft op school mijn jas per ongeluk meegenomen waar mijn brommer (en huis sleutel) in zaten.
even kijken of ik deze binnenkort nog terug kan krijgen, anders maar een nieuw contactslot.
net nu de vakantie begonnen is, jas kwijt + brommersleutel.
het is inderdaad de bedoeling om er aan te sleutelen en dan uiteindelijk te verkopen
het is inderdaad ook een 7 bak. ze zeggen dat het rond de 175 op top loopt.
en volgens de specificaties heeft hij ongeveer 33PK en een kwart mijl doet hij in 14 sec en haalt hij 150 km/h.
volgens het boekje, maar we gaan het binnenkort zien.
nu poetsen en wachten op de cilinder.