Het expeditieschip van Willem Barentsz - Kolderstok

De vlag is flexibel, dus de wind kan ook van voren komen:
IMG_20191023_114816.jpg

Altijd een spannend moment, ik kreeg eerder deze week de dozen binnen
Ik heb daar uitgebreid over gesproken, wat komt er op, hoe is de verdelingen van afbeeldingen, en hoe pakt dat uiteindelijk uit.

De afbeelding is opgebouwd uit vijf verschillende platen. Een oude kaart van de Noordpool, het eiland Nova Zembla, meerdere uitsnedes uit de bekende schoolplaat, en natuurlijk het model zelf.

We zijn niet ontevreden :-)

IMG-20191115-WA0001.jpeg

Er zijn inmiddels een aantal dozen de deur uit. De eerste is aan de voorzitter van de Willem Barentsz werf gegaan, die het schip graag wil bouwen. Komende week gaat er nog een stapeltje weg:
IMG_20191208_101057.jpg

Er zijn nog enkele dozen beschikbaar (ik had ook wat afmeldingen), bij interesse graag een berichtje.

Mooi stapeltje Hans met heel wat uurtjes werk om dit in elkaar te knutselen. Natuurlijk bestaat er ook mijn interesse. Maar dit komt net even te vroeg voor me. Maar dit wordt het volgende schip waar ik aan wil beginnen.
En je moet iets om te hebben om naar uit te gaan kijken.

Laatst bewerkt:
Dit is even andere koek dan een schip kopen wat je "alleen maar even in elkaar hoeft te zetten". Ik vind het een erg mooi model geworden en heel veel respect voor je.

Blijven de schepen die je ontwikkeld heb te koop of is het een éénmalige verkoop?

Back