Het grote FPV (First person view) draadje.

Ja dan krijg je inderdaad wel totale immersion.... beetje zoals deze meneer :

Ash.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee het was een vraag of iemand wist of dat bedrijf okee was om equip bij te bestellen aangezien het een Aziatisch bedrijf is xD

Ik heb net de Blacksheep en FPV UK site gelezen waar ze het over 5.8 GHz hebben, en dus vroeg ik me af of als het tv signaal op de 5.8 band zit je wel met een 2.4 Ghz zender kan opereren of dat het dan nog steeds veiliger blijft om met een 35Mhz zender te vliegen...

Ash.

Ash,

IKzelf vlieg met vtx 5.8 en RC 2.4 en het werkt perfect.
De 2.4 heeft een beperkt bereik 35 Mhz komt gemakkelijk verder.

Goedkope oplossing om je bril draadloos te maken.
2.4GHz 4CH Wireless Camera Video Transmitter BNC Converter
PL0842-3-Transmitter-BNC-Converter__40512_zoom.jpg

To camera kan dus naar je ontvanger.

Je bedoelt dat de "to camera" het AVin signaal aan komt, toch? En dan via 2,4Ghz naar je bril.

Zijn er meer mensen die met een easystar vliegen en iets op de staart hebben? Ik heb vandaag geprobeerd om de ontvanger op de staart te zetten waardoor er een grotere afstand ontstaat tussen mijn videozender en mijn ontvanger van mijn vliegzender. Het resultaat was echter een easystar met slechte vliegeigenschappen.

Ja, ik heb al meerdere keren ontvangers op de staart gemonteerd bij een easy. En hierbij heb ik geen problemen ondervonden. Hoe heb je hem gemonteerd? Zou je even een foto willen posten. Het zou kunnen dat je de staart niet hebt versterkt waardoor deze heel erg gaat zwabberen door de propwash.

Als je spullen op de staart monteert bij een EasyStar moet je de staart wel versterken, anders zwabbert die inderdaad alle kanten op.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Zo te zien heb je niet in de staart gesneden, de structurele sterkte is dus niet veranderd. Daardoor krijg ik het idee dat je turbulentie achter de ontvanger het probleem is. Deze stroomt dan over de staart en zal de handling veranderen.

Ja, je kan de staart verstevigen door 2 glasvezel of carbon vol staaf van 3mm in een klein gleufje langs de zijkant te lijmen.

Back