en al weer een +1 voor daniel44, helemaal mee eens begin met een 450 qaud en ga dan pas groter aangezien je daar veel van leert en mee kan experimenteren. en dan ga je over tot de grote en heb je alles in 1 x perfect omdat je al veel geleerd hebt van je 450 quad. het is gewoon af te raden om te beginnen met een hex van jou omvang.... de meeste mensen gaan al niet zo groot omdat er zoveel bij komt kijken dan alleen ecal... ecal is trouwens theorie wat anders kan uitpakken in de praktijk.... en heb hier nog niet voor de hobby iemand gehoord die een 4kg+ quad vliegt.
ga gewoon eerst voor iets wat goedkoop is en ga daaruit groter kom je veel meer informatie en tegenslagen(ja die zijn er ook) tegen...
toen ik net begon met multirotors ben ik naar limburg gegaan omdat dat daar een meeting was en ik heb veel van geleerd en je kunt op een meeting zien hoe andere mensen hun quad hebben gebouwd en daar weer tips uit mee nemen,, 15 juni is er een meeting en niet heel ver van rotterdam af...
9de-mbf-multicopter-meeting-15-juni-soesterduinen
lees ook je zelf even in over de regels van modelbouwvliegen want deze gelden ook voor multirotors... (staat in me handtekening )
mvg patrick
ga gewoon eerst voor iets wat goedkoop is en ga daaruit groter kom je veel meer informatie en tegenslagen(ja die zijn er ook) tegen...
toen ik net begon met multirotors ben ik naar limburg gegaan omdat dat daar een meeting was en ik heb veel van geleerd en je kunt op een meeting zien hoe andere mensen hun quad hebben gebouwd en daar weer tips uit mee nemen,, 15 juni is er een meeting en niet heel ver van rotterdam af...
9de-mbf-multicopter-meeting-15-juni-soesterduinen
lees ook je zelf even in over de regels van modelbouwvliegen want deze gelden ook voor multirotors... (staat in me handtekening )
mvg patrick
Laatst bewerkt door een moderator: