Het grote Lama V3 en V4 topic

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Omdat alleen de bovenste rotor (motor1) het niet deed en toen ik de stekkers wisselde was het de onderste (motor 2) die niet draaide en de bovenste deed het het toen wel.
Nu met de nieuwe controller werkt alles weer normaal mede dankzij jouw advies om eens in de gebruiksaanwijzing te kijken.

Even aandacht:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geprobeerd alles naar stock te zetten, en nu schiet me opeens te binnen dat 1 van de servo's dit vanaf het begin al deed, bij volle uitslag naar boven. Iemand een idee hoe dit kan ?

Ik heb deze kleine servo's nog niet opengehad maar mijn grotere servo's hebben vaak op het laatste tandwiel een mechanische uitslagbegrenzing. Het kan zijn dat het tandwiel niet in de juiste stand in de servo is geplaatst en daardoor te snel tegen de mechanische begrenzing aanloopt.

Enne..... niet opgeven hoor......!

Ik geef niet op, ik vind het heerlijk om te vliegen. Maar ik ben het beu dat ik al 200 euro heb betaald en dat hij nog steeds niet vliegt. Ik en mijn ouders hebben geen zin meer om nog iets ervoor te kopen.

Niemand interesse in die navigatie lichten ? (Je mag ze zelf nog aan elkaar solderen)

Ik geef niet op, ik vind het heerlijk om te vliegen. Maar ik ben het beu dat ik al 200 euro heb betaald en dat hij nog steeds niet vliegt. Ik en mijn ouders hebben geen zin meer om nog iets ervoor te kopen.

Niemand interesse in die navigatie lichten ? (Je mag ze zelf nog aan elkaar solderen)

wat wil je er voor hebben(navigatie lichten):confused:

vraagje, heb mijn lama inmiddels al aardig aan gort gevlogen! (nouja schade valt mee) maar de landing skid en de battery holder zijn kapot.. Nu dacht ik dus, ja ik kan nieuwe bestellen maar ik kan ook langzaam upgraden naar extreme.. maar is het extreme onderstel los te gebruiken of heb ik ook meteen de tail update en de extreme canopy nodig?

ok super.. ook dacht ik dat het aan het afstellen lag maar de heli vliegt niet meer zo lekker.. hij reageert ineens wat vreemd en draait linksom sneller dan rechtsom (echt een groot verschil) ook kiest hij steeds random een kant maakt niet uit hoe ik hem trim..

Dat linksom harder draaien dan rechtsom had ik ook, weet niet waar dat aan ligt.

Gooie site

Hallo allemaal,

Ik heb hier een hele gooie site voor het kopen van helis en onderdelen
Miracle Mart - RC Helicopters RC Cars RC Planes Parts for Cars Parts for Helicopters Accessory Xtreme Production
Ik heb een lama v3 gekocht voor 78euries 2.4ghz met etreme bladen en je krijgt twee heatsinks als cadeau

Ze hebben ook alle extreme producten voor weinig geld en verzending is ook goedkoop

Op het site stond 6 dagen voor het verzending heb mijn lama na pas 3 dagen ontvangen

groeten
Cameron

Hallo Arthur en Marcel,

Samen met mijn vliegmaatje Ronald zouden we het leuk vinden om eens met elkaar een bakkie te doen. Even lekker over de lama's kleppen en wie weet vinden we nog een gezamelijke vlieglocatie waar we met alle ( 5man) binnen kunnen vliegen.
Is er vanuit jullie interesse stuur mij even een PB dan maken alles via de mail rond..

Gr

Even offtopic..
Ik zie dat dit topic al 32 pagina's heeft ! Dat is toch al best wel wat. Ik ben blij dat het goed gaat met de lama's ;)

Ontopic weer

Vraagje; ik wil de de buiten as vervangen, alleen die ring (bearing?) onder de swash zit muur vast. Hoe krijg je die makkelijk los?

Met goed gereedschap waar je veel kracht op kan zetten, en houd je hand er niet achter want als je schroevendraaier eruit schiet zit hij is je hand :-/

Vraagje; ik wil de de buiten as vervangen, alleen die ring (bearing?) onder de swash zit muur vast. Hoe krijg je die makkelijk los?

Tommy, ik zit sinds gisteren in hetzelfde parket. Ik denk onderhand aan uitboren :(

Ik heb er ook aan gedacht om het ringetje te verwarmen om wat mee ruimte te krijgen, maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee i.v.m. al het plastic in de buurt...

geloof mee een goed passende schroevendraaier moet lukken.
Het ringtje vast houden met een griptang wil ook wel eens helpen om goed kracht te zetten

Of... heli op z'n kant en een paar druppeltje cola :):)

Back