Het is allemaal de schuld van die "andere" turbine piloten... Pffff

Schitterend spul zeg!
Stiekem even gekeken wat het kost... 8O WOW, da's me toch een nulletje teveel!

Nieuw zijnde is hij idd erg duur. Tweedehands valt al stukken beter mee... :-)

ps, die nul die mag er staan, no problem.. het is de komma die ze vergeten hebben... :banana:

Die moet ik onthouden als mijn vrouw begint te vragen hoeveel het gekost heeft ! Hahahaha

't was dat dus dat er spande bij jou????
en ik maar denken dat je maagproblemen had.

Het was ook (een beetje maar) mijn broek die spande hoor ! Hahaha, maar idd dit was een gok en die is (tot nu toe) goed uitgekomen. Nu nog de maiden. Eerst ontvangertje gaan bijkopen. Zal waarschijnlijk een Futaba 8 kanaals worden.

WOWWWWWWWWWWWWWWWWW das een mooi hebbedingetje wat je gekocht hebt hihi
schitterend ik wens je veel vliegplezier toe en ik ga je ziennnnnn

Bedankt Jaap ! Klein maar fijn hé ! ;-)
Gr Japioooooooooooo

Davy Davy Davy, wat doe je ons nou weer aan :mad:

Toen ik de tital zag dacht ik meteen aan Ger, hij is ook de schuld van mijn jetverslaving.
Is wel mooi voor de vrouw want als die gaat klagen verwijs ik er meteen door ;-)

Maar man man man, wat een leuk speelgoedje heb je daar, heel veel plezier ermee en doe als je elctrospul nu maar de deur uit want dat wordt toch niks mee ;-)

Greetz,
Berto.

Laatst bewerkt:
Hey Berto,

je hebt gelijk. Eigenlijk moet ik Ger ook mede de schuld geven. Hij liet me ook regelmatig met zijn jets vliegen. Handig om nog een persoon extra te hebben om door te sturen naar ons madam... :-) Hahahaha...

Groetjes,

Davy

wist het wel

@Davy.

Zag het al op Pampa toen jij de zender van die vlo in je handen gedrukt kreeg, je gaf bijna licht, zo stond je stralen, enne je vloog er prachtig mee, zéér overtuigend en netjes gestuurd hoor.

En nu heb je er werkelijk 1tje op de kop kunnen tikken, een echte EPP kolibri jet, heel veel plezier ermee Davy.

Zie hem eerdaags wel voorbij flitsen en een blije bestuurder.

Groet Ger. (je mag gewoon met de Velox blijven sturen hoor)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Berto,

je hebt gelijk. Eigenlijk moet ik Ger ook mede de schuld geven. Hij liet me ook regelmatig met zijn jets vliegen. Handig om nog een persoon extra te hebben om door te sturen naar ons madam... :-) Hahahaha...

Groetjes,

Davy

hebt gij de lotto gewonnen of zo?

Ja dat wou ik ook net vragen8O

Eerst zie je een kist voorbij komen met een gold motor erop.
en nu dit weer:confused:

Geef niets hoor Davy , ik zit je maar een beetje te stangen.

Hij ziet er echt super mooi uit ,zeker met die kleuren combinatie.
maar volgens mij is dit de T32 turbine, waarom neem je nou die T20 of 25 niet;)
Dan heb je echt vermogen.

zie je wel een keer.
lekker kolibrieen.

Mvg,

Martin.

Zag het al op Pampa toen de zender van die vlo in je handen gedrukt kreeg, je gaf bijna licht, zo stond je stralen, enne je vloog er prachtig mee, zéér overtuigend en netjes gestuurd hoor.

Ger, ja, stralen deed ik helemaal. Als ik met iemand anders zijn toestel vlieg, vlieg ik er wel voorzichtiger mee dan met die van mezelf... Dus dat belooft... :-)

(je mag gewoon met de Velox blijven sturen hoor)

Dat wordt ERG ERG ERG hard geapprecieerd. Ik zou zeggen, je mag ook eens met die van mij hoor . Alleen weet ik niet of ik ook een zender kan aankoppelen naar een andere mode ?

hebt gij de lotto gewonnen of zo?

Moet dat dan ?? :-) Lang genoeg sparen en af en toe je eens helemaal laten gaan moet toch kunnen ? hihi. En ja, ik heb vorige week de Lotto gewonnen ! Ik heb net het volle bedrag van 2,5 EUR op mijn rekening gestort gekregen. hahahaha

Davy eerder dan mij blijkbaar :mad: ;-)

Niet zeuren jij, jij bent sowieso erg goed bezig ! :-)

Ja dat wou ik ook net vragen8O
Eerst zie je een kist voorbij komen met een gold motor erop.
en nu dit weer:confused:

Martin, daarom koop ik tweedehands. Dan zijn er toch dingen ietsje sneller mogelijk. Of de kwaliteit dan altijd 100% goed is, dat is en blijft altijd een risico hé !

maar volgens mij is dit de T32 turbine, waarom neem je nou die T20 of 25 niet;) Dan heb je echt vermogen.

Daar ken ik eigenlijk net wat te weinig voor. Ik ben gewoon uitgegaan dat er maar 1 type Kolibri was. En van hetgene de verkoper vertelde. Als ik me niet vergis, dan zou deze Kolibri 1,8 kg stuwdruk moeten hebben. Voor een kist van 1kg (heb hem nog niet gewogen) moet dat toch ook al loeihard gaan ?

Groetjes,

Davy

Ja Davy ,ik snap het wel.

ja die t32 is inderdaad de motor die 1.8 levert
dan heb je de T20 die is iets sterker ,maar daar zitten ook weer andere onderdeeeltjes in en draait wat langzamer (235.000)
en die levert 2.1 kg
en dan de nieuwe de T25 ,die levert 2.5 ook met het zelfde toerental.
zo dan ben je weer helemaal bij

tuurlijk gaat dat hard ,heb ik al genoeg gezien ,1.8kg is meer dan genoeg.
Maar je hebt natuurlijk altijd gekke mensen ,die willen meer.
TwinJet-3Kolibri-rear.JPG

dit bijvoorbeeld.
dscn1676p.jpg

dscn1675c.jpg

en nog even een foto van de T25 ,duidelijk is het grotere turbine wiel te zien ,en ook de aantal schoepjes.
en de stuwcone , en compressor ,maar die laatste zie je niet.
zo weer genoeg leerstof.

ik ga m,n gold motor opstarten.
Groetjes.
Martin.

Laatst bewerkt:
Da`s een leuke maar volgens mij niet echt :roll:

Als je die weggooit gaat de kist direct als een gekke rollen, kijk maar eens naar de uitlijning van de buitenste motoren.

Die is idd wel geinig... Goede grap !

Maar, als iemand wilt sponsoren (aangezien die winst van 2,5 EUR met de Lotto niet voldoet) wil ik deze setup wel eens aanschaffen en testen ! :-) Hahahaha.

Groetjes,

Davy

Hans,

het is je vergeven hoor ! Hahaha

Ik wou hem vandaag de maiden geven maar het slechte weer stak een stok tussen de wielen... :-( De volgende 3 weekenden vliegshow. Misschien kan 11 september er net nog tussen !

Groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

de 2 torens stonden vandaag zeker niet in de weg. Er was nog even twijfel of de wind een spelbreker zou kunnen zijn, maar volle moed toch de maiden gemaakt met de Funjet.

Bij het wegwerpen brak hij serieus uit naar rechts, maar al snel kon ik hem goed bijtrimmen naar links en een beetje down. En daarna werd het een pareltje om mee te vliegen.

Wat is het geweldig om een Funjet aan zo'n snelheid op enkele centimeters boven de grond te kunnen vliegen ! Ik ben alleszins super content. :-)

Eigenlijk valt het verbruik bij half gas vliegen best nog mee. Zo'n 6 a 7 minuten vliegen en toch nog kero over hebben...

Groetjes,

Davy

Heeeeeeeee DAVYYYYYYYYY

Gefeliciteerd met je maiden, super he zo'n klein ding door de lucht sturen en dan met die snelheid.

Veel vliegplezier toegewenst en kijk uit voor overstekende hekken
1079526158_5_6mzh.jpeg

27.gif
27.gif

Gr Japiooooooo

Heee Davy,

gefeliciteerd met jouw Maiden (naja van je kist dan) nog veel vliegplezier ermee.

Grt,
Berto.

Back