Het Moppen-Topic

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door eddie, 6 jul 2006.

1. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Jantje was een jongetje van 7 jaar oud uit Volendam en net zoals andere jongens van zijn leeftijd, erg nieuwsgierig.

Hij had de laatste tijd behoorlijk wat verhalen over vrijen van de andere jongens gehoord en vroeg zich af hoe dat in z'n werk ging.

Op een dag stelde hij de vraag aan z'n moeder en die raakte er volledig door in de war. I.p.v. het aan jantje uit te leggen, gaf ze hem het advies om zich een nacht achter de gordijnen te verschuilen om z'n oudere zus Emma en haar vriendje te bekijken. Jantje deed dit en beschreef de volgende morgen alles aan zijn moeder. "Emma" en haar vriendje zaten eerst wat te praten, waarna hij de meeste lichten uit deed. Toen begon hij haar te kussen en te omhelzen.

Ik denk dat Emma ziek werd, want ze trok een heel gek gezicht. Hij moet waarschijnlijk hetzelfde gedacht hebben, want hij stopte zijn hand in haar blouse om haar hart te voelen net zoals de dokter altijd deed.

Alleen was hij niet zo goed als de dokter, want hij scheen nogal wat problemen te hebben om haar hart te vinden. Hij werd waarschijnlijk ook ziek, want ze begonnen allebei te hijgen en raakten helemaal buiten adem.

Zijn andere hand werd waarschijnlijk koud, want hij stopte hem onder haar rokje.

Op dat moment bereikte Emma de rand van de bank, waarna de koorts begon.

Ik wist dat het koorts was omdat Emma vertelde dat ze erg heet was.

Tenslotte ontdekte ik wat hun zo ziek maakte, er was een paling in zijn broek gekropen. Hij sprong ineens uit zijn broek en ging rechtop staan, wel 20 cm lang.

Eerlijk waar! Met 1 hand greep hij de paling beet om ervoor te zorgen dat hij er niet vandoor zou gaan. Toen Emma dat zag werd ze erg bang; haar ogen werden groot, haar mond viel open en ze begon dinge zoals 'Oh, mijn God' te roepen.

Ik zou haar toch eens moeten vertellen over de veel grotere palingen die ik in het meer heb gezien. Emma werd plotseling heel moedig en probeerde de kop van de paling er af te bijten. Toen maakte ze een geluid en liet de paling gaan, waarschijnlijk beet hij terug. Ze greep hem met twee handen stevig beet, haalde een muilkorf uit haar tasje en schoof die over zijn hoofd om ervoor te zorgen dat hij haar niet meer kon bijten. Emma ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat ze de paling in een schaarklem kon nemen, terwijl haar vriendje hielp door op de paling te gaan liggen.

Het werd een vreselijk gevecht. Emma begon te grommen en te schreeuwen, terwijl haar vriendje bijna van de bank viel. Ik denk dat ze de paling dood wilde maken door hem tussen hun lichamen fijn te persen. Na een tijdje hielden ze allebei op met bewegen en zuchtten diep. Haar vriendje ging rechtop zitten, waarschijnlijk had hij de paling gedood. Ik wist dat hij dood was, want hij hing helemaal slap en een gedeelte van zijn ingewanden kwamen naar buiten.

Emma en haar vriendje waren moe van het gevecht,maar gingen gewoon door met vrijen. Hij begon haar weer te kussen en te omhelzen en waarachtig, de paling was nog niet helemaal dood. Hij ging gelijk rechtop staan en begon weer met vechten. Waarschijnlijk zijn palingen net katten; ze hebben 9 levens of zoiets.

Deze keer probeerde Emma de paling te doden door erop te gaan zitten. Na een worsteling van 35 minuten wisten ze eindelijk de paling voorgoed te doden. Ik weet dat hij dood was omdat Emma's vriendje zijn huid eraf stroopte en door het toilet spoelde.

Moeder viel flauw.

2. Laurent

Laurent

Lid geworden:
    17 nov 2003
    waar...

ook waar...

nog altijd waar...

had ik reeds gezegd, wordt bevestigd...

evenals jullie in Java/Sumatra, niet beter, niet slechter...

helemaal gelijk heb je! Doe ik ook, en zelfs ga ik regelmatig naar Nederland met vakantie, jullie hebben een prachtige land.

evenals dom en aanstootgevend:

wat is een belg?

een hollander die naar school geweest is

;-)

de groetjes,

Laurent

3. PH-TVS

PH-TVS verslagschrijvers

Lid geworden:
    20 dec 2008
    Er komt een Nederlander in Belgie en ziet 2 belgen. De één graaft een lange geul en de ander gooit hem weer dicht.
    Dus vraagt de Nederlander "waarom doen jullie dat"
    Zegt een van de belgen: "We leggen een draadloze telefoon verbinding aan!!"

Groet,
    Theo

4. markjuhh

markjuhh Forum veteraan

Lid geworden:
    4 jan 2009
    :worship::rolling:

5. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Een week later graven die belgen hem weer open en gooien hem daarna weer dicht .

Op aanvraag antwoorden zij : de verbinding werd verbroken , wij kijken nu waar . :rolling:

Mvg Johan

6. PH-TVS

PH-TVS verslagschrijvers

Lid geworden:
    20 dec 2008
    Nou vooruit, nog eentje dan....

Een Nederlander wil graag Duitser worden en gaat naar de dokter. “Dokter, ik wil graag Duitser worden, hoe doe ik dat?” “Nou,” zegt de dokter, “Da’s vrij simpel. Dan ga je naar de hersenchirurg en die verwijdert dan 20 procent van je hersenen.” “Is dat alles?” vraagt de Nederlander. “Ja dat is de hele procedure” zegt de dokter. Dus de Nederlander ondergaat de operatie in het ziekenhuis. Als hij uit de narcose bijkomt zegt de dokter tegen hem: “Helaas is er iets fout gegaan, in plaats van 20 procent te verwijderen hebben we 20 procent laten zitten!” “Maar allee menekke, da zijt toch helemaal nie erg hè!”

Groet,
    Theo

7. Zoef de Haas.

Zoef de Haas.

Lid geworden:
    2 okt 2003
    En als we dan toch bezig zijn met Belgen, dan hier nog een hele oude: Een Belg graaft een lantaarnpaal uit de grond en legt hem neer. Daarna pakt hij een meetlint en meet hem op. Een Nederlander staat daarbij te kijken en zegt, waarom graaf je die paal uit, je kan toch zo meten als hij rechtop staat? Zegt de Belg, nee dat kan niet, ze willen de lengte weten en niet de hoogte................!

Groetjes Hans.

8. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Zo was ik vandeweek op de vejaardag van een bevriende belg.
    Hij bedankte me nog voor het kado van vorig jaar, een puzzel van 20stukjes.
    Ik heb hem gisteren afgekregen zei hij..

Vond het wel een beetje vreemd dat hij een puzzel van 20 stukjes nu pas af had.
    Hierop zei hij: Da's nog rap he, op de doos stond 6tot8 jaar.

9. roeleveld

roeleveld

Lid geworden:
    20 mrt 2008
    :)
    We zijn goed bezig vandaag, maar....
    Waar zijn de belgen?

10. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Er komt een belg de supermarkt binnen. Hij ziet een pak appelsap staan, leest de verpakking, opent het pak en drinkt het snel op.

Op het pak staat "hier openen".

11. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Wanneer onstaat de 3de wereldoorlog?

Als de Belgen onze moppen snappen!

12. PH-TVS

PH-TVS verslagschrijvers

Lid geworden:
    20 dec 2008
    Een belg, een hollander en een duitser staan op het punt om doodgeschoten te worden.

Als de duitser voor het vuurpeleton staat brult hij:Tornado!!!
    iedereen kijkt om en de duitser rent weg.

Als de nederlander aan de beurt is brult hij: Water!!!
    en weer kijkt iedereen om en ook de nederlander rent weg.

Dan is de belg aan de beurt hij brult: VUURRR!!!

Groet,
    Theo

13. koenv.w.

koenv.w. Guest

hoe laat je een belg verdrinken :je plakt een spiegel op de bodem van het zwembad

14. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Hoe maak je een belg gek ?

Zet hem in een ronde kamer, en zeg dat er een zak patat in de hoek staat.

(zucht) waar blijven onze zuiderburen nu ?

15. p@ul

p@ul

Lid geworden:
    12 mei 2010
    Een belg loopt de kroeg in en roept de ober bij zich.
    "Ik wil 5 bier en 5 wijn."
    "Natuurlijk meneer, wilt u een dienblad erbij?"
    "Nee, ik heb mijn handen al vol genoeg."

-paul-

16. Matanza

Matanza

Lid geworden:
    22 apr 2007
    Liefde is als in je broek schijten. Iedereen ziet het, maar alleen jij voelt de warmte.

17. Matanza

Matanza

Lid geworden:
    22 apr 2007
    Hoe vang je een Hollander? Door het deksel van de w.c. dicht te klappen als hij aan het drinken is.

Waarom is Jezus niet in Nederland geboren? Ze konden geen drie wijzen vinden.

Wat is het verschil tussen een ongeluk en een ramp? Als een bus vol Hollanders in een ravijn rijdt, is dat een ongeluk. Als er overlevenden zijn een ramp.

Weet je hoe de Hollandse politie een betoging uit elkaar drijft? Ze rammelt eens met de collectebus.

Waarom zijn Hollanders blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen? ..... Omdat er op de doos staat: van 3 tot 5 jaar.

Alle melkpakken moeten in Nederland uit de rekken.
    De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen".

18. Matanza

Matanza

Lid geworden:
    22 apr 2007
    Waarom staat een Nederlander in de winter 's morgens met een ei naast de weg?
    Hij wacht tot de strooiwagen langskomt.

Hoe krijg je twaalf Hollanders achter in een Fiat Panda?
    Door een dubbeltje op de achterbank te leggen.

Waarom staat Manneken Pis in België en niet in Nederland?
    In Nederland hebben ze al zeikerds genoeg.

Weet je wie het koperdraad uitgevonden heeft?
    Twee Hollanders die om een cent vochten.

Hoe zijn de Grotten van Han ontstaan?
    Een Hollander was een gulden kwijt.

19. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    hehe, hij heeft er even een paar uur over moeten nadenken maar het zijn er weer een paar..

alleen jammer dat hij moppen heeft omgedraaid die er al stonden.. :rolling:

20. Matanza

Matanza

Lid geworden:
    22 apr 2007
    Weet ge hoe ge schatrijk kunt worden?
    Ge koopt een hollander voor wat hij waard is en ge verkoopt hem direkt voor wat hij denkt dat hij waard is.

En oud Hollands echtpaar zit in een restaurant en bestelt een bloedworst (het goedkoopste). De man begint te eten en de vrouw kijkt toe. De ober vraagt zich af waarom de vrouw niks eet een gaat naar haar toe:
    "Pardon mevrouw, vindt u het eten niet lekker?"
    "Ik hoop van wel, maar ik wacht even tot mijn man klaar is met het kunstgebit."

Waarom gaat een Hollander altijd in korte broek bij de hoeren?
    Het is goedkoper zonder pijpen.

Waarom lopen de Hollanders met zwemvliezen in het park rond?
    Om sneller dan de eendjes bij het brood te zijn.

Waarom hebben Nederlanders van die grote neusgaten?
    Lucht is gratis.

Op de les E.H.B.O.
    Zegt de instructeur: "Ja mannen, wie weet er hoe je een Hollander van de verdrinkingsdood moet redden?"
    Niemand weet het antwoord.
    Zegt de instructeur: "Houden zo!"

Waar moet men mikken om een Hollander dood te schieten?
    Een meter boven zijn hoofd, recht in zijn pretentie.

Een Hollander doet mee aan de lotto.
    Vraag aan hem: "wat doe je als je de honderdduizend wint?"
    "Natellen", zegt de man.

Er was eens een familie Nederlanders die naar de Verenigde Staten reisde. Vraagt de kleine aan zijn mama: "Is het nog ver?" Bijt de mama hem toe: "Zwijg en zwem verder!"

Deel Deze Pagina