Ik vind (te) veel berichten in dit draadje voorbeelden van typisch Nederlands gedrag.
Misschien moet het forum, net als Wikipedia, ook maar eens 24uur op zwart. En dan is ook meteen duidelijk wie de baas is.
Dat was alleen de Engelse versie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind (te) veel berichten in dit draadje voorbeelden van typisch Nederlands gedrag.
Misschien moet het forum, net als Wikipedia, ook maar eens 24uur op zwart. En dan is ook meteen duidelijk wie de baas is.
En dan is ook meteen duidelijk wie de baas is.
21895 leden en de keuzes zijn "wel kunnen reageren" of "niet kunnen reageren" in het te-koop-forum. Hoe verwacht je daar in vredesnaam consensus over te kunnen bereiken?En moet er sprake zijn van consensus. Tís geen 1 richtingsverkeer![]()
Typisch nederlands gedrag is ook:Toevallig valt het mij pas sinds vanmiddag op dat je niet meer in de verkoopsectie kan reply'en.
Ik vind het echt waardeloos.
Typisch nederlands gedrag: alles aan banden leggen, alles verbieden.
Forum valt en staat met de gebruikers hoor. De "baas" is nooit gedwongen geweest om een forum te starten en te onderhouden.. Dat is een vrijwillige keuze geweest. De "baas" en de mods kunnen er ook voor kiezen om het gewoon niet te doen. Forum op zwart en dan heeft het team nooit meer stress. Kies je er echter voor om wel een forum te runnen dan heb je te maken met gebruikers. En moet er sprake zijn van consensus. Tís geen 1 richtingsverkeer![]()
Dan kun je de gebruikers niet meer negeren.
HALLO!!!! Er zijn nogal wat gebruikers die vreselijk blij zijn met deze verandering.
Ja, dan zullen we (gewone gebruikers) soms wat hinder van die verscherpte regels moeten ondervinden, maar alleen omdat een zeer kleine groep zich niet aan (on)afgesproken regels en normen en waarden kan houden. Eerder heb ik het woord al laten vallen: RESPECT.