het posten in tekoop forums gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zouden alle klagers ook dezelfde klachten aan Marktplaats mailen?
Is tenslotte ook gratis daar. Alleen kan je daar niet uppen :-)
Wil je gewoon even flink zeuren, geeff dan reacties op artikelen op NU.nl. Dat is ook gratis en daar kan je elkaar afzeiken tot en met.

Ik stel voor dat alleen vrienden van het Modelbouwforum de mogelijkheid krijgen om te reageren op Verkoop/Aangeboden topics.
Dan heeft Robert weer wat meer (financiele) mogelijkheden om aan dit GRATIS forum te besteden.

Gebrek aan RESPECT voor elkaar en het Modelbouwforum hebben hiertoe geleid. Jammer, maar zo schijnt "De Nederlander" nu eenmaal te zijn (ik houd de Belgen uit de wind :-) )

Zo, even de mening van één uit de grijze stille massa.

Ik ben blij dat we van mensen af ben die dit draadje niet lezen en/of een lompe egocentrische reactie hier neerpleuren en/of denken dat hun wereld instort (als hun woordkeuze enige indicatie is). "Ik krijg mijn zin niet dus ik kom nooit meer op MBF, dat zal ze leren." Tuurlijk :mrgreen: Opgeruimd is netjes als je niet in staat bent om dingen van andere kant te zien, ondankbaar volk. Fatsoenlijke kritiek/commentaar is niks op tegen, is ook voldoende gegeven maar sommige reacties vervelend negatief. Niet even de boel aankijken, zoals anderen wel doen (en de verbeteringen zien), gewoon met gestrekt been inkomen.

Hans hierboven zegt het goed, gebrek aan respect walmt bij aantal mensen uit de reacties. En anders gewoon betalen.

Laatst bewerkt:
Haha ondankbaar volk... Ik werk in Italie en dat is pas... nou laat maar.
In ieder geval is het betalen voor een advertentie voor de leverancier van de ruimte altijd beter. Dus de logische volgorde om een vriend van modelbouwforum meer rechten te geven is op zich een goed idee. Maar als we dan kijken naar het gemiddeld aantal leden van dit forum en het aantal wat wil adverteren en betaald wil wijzigen dan zal dat nog steeds niet het beloofde resultaat opleveren. Er zijn natuurlijk veel gebruikers en dat is niet voor niets zo geweest. HET WAS GRATIS ! En een echte Hollander kan niet zonder GRATIS. Marktplaats werkt ook wel maar toch... Is anders. Is toch minder.

De enige reden dat ik hier kwam was het fantastische te koop gedeelte van dit forum.
Oh ja? Ik ben zo vrij geweest even snel je geposte berichten te scannen, en dan zie ik toch ruim 200 niet-verkoop gerelateerde posts, waarvan het grootste deel op een soort "MVB informatie prikbord" lijkt. Toch makkelijk als iemand een forum faciliteert waar je dit soort zaken (gratis) aan een groot publiek kwijt kunt.

Nu je niet meer kan kicken is de kans op het verkopen van iets vele malen kleiner geworden omdat lang niet iedereen de moeite neemt meer dan 3 pagina's door te lezen.
Is dat een bewezen feit, of jouw mening?

Sommigen zijn bijvoorbeeld in de markt voor een 2WD buggy.
Daar zijn er 100 van, al bladerend was hij/zij wel langs jouw advertentie gekomen
En waarom zou dat nu niet meer zo zijn?

maar als hij de zoekfunctie gebruikt met Cougar SV en jij hebt een B4 te koop staan raak je die dus niet kwijt.
Terwijl hij anders had gedacht, Oh ja, B4 ook een goede auto......
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik in het te koop gedeelte specifiek zou zoeken naar een Cougar SV, wil ik ook graag een Cougar SV (anders had ik wel gezocht op Cougar) Bovendien; zelfs al zou je zoeken op Cougar AND SV, dan zal een advertentie voor een Cougar B4 ook wel tevoorschijn komen, alleen iets verderop.
Oftewel: overdrijven is ook een vak.

Laatst bewerkt:
Excuses

Ik zal mijn eerdere post maar verwijderen want
er staat nu ineens een schietschijf op mijn voorhoofd
en dat was niet de bedoeling, mijn welgemeende excuses
als er mensen aanstoot hebben genomen aan mijn eerdere
post.............

Hans

Terug on topic

Laatst bewerkt:
Aha daar. Ok. Maar m'n post was net over een maand en dan kan je niet meer erin om iets te wijzigen. Maar idd binnen een maand kun je hem zelf sluiten. Alleen lijkt het er nu meer op dat de leden elders gaan kijken. En dan staat je berichtje al snel langer dan een maand erop...
Maar bedankt voor de tip. Ik had hem nog niet eerder gezien.

Ik vind het erg jammer:

* Simpele vragen krijgt men nu tich Pb,s van terwijl 1 reacktie meestal een aanpassing laat gebeuren door de starter.
Snap dat het voor mods een stuk makkelijker is maar ja het is een forum he.
Gewoon geen prijsdiscussies toestaan en waarschuwen, en bank zitten bij geen gehoor vind ik beter.

* Eerst wist ik hey die kist staat weer op pagina 2 er is iets aangepast b.v misschien de prijs... Even kijken.
Nu moet je alle paginas door scrollen en opnieuw openen wat je iets leek om te zien of er evt iets is veranderd?
Praktijk: men kijkt 1 misschien 2x maar je gaat toch niet elke x alles opnieuw openen om tot de conclusie te komen: Onee wederom niks veranderd.
Ofwel men kijkt niet meer...

Nou ja ik vind het afbreuk doen. Het is een forum, geen marktplaats.
Een site als Tweakers.net die al diverse keren is uitgeroepen tot beste site van het jaar heeft dit ook ingevoerd gehad en weer terug gedraaid in hun tekoop forum.
Zij hebben wel een andere functie in het leven geroepen.
Degene die een te koop topic opent kan zelf aangeven door een Vinkje of men wel of niet kan reageren.

Ofwel vind men reacties onprettig dan kan de starter die uitschakelen.
Dit dus:

Reacties

De adverteerder heeft reacties op deze advertentie uitgeschakeld. Reageren is derhalve niet mogelijk.

Jongens waar maken jullie je druk om.
Het forum is amper nog te bereiken dus laat staan wat te koop aan te bieden.;)
Nog even en het is over hehe.

sluiten dit draadje , er is nu wel genoeg gedebatteerd over dit onderwerp . :rolleyes:

valt mij op dat er steeds minder te koop staat is slecht teken voor forum
Volgens mij staat er nog precies evenveel te koop. Eerst was 80% van de nieuwe berichten upjes, kickjes, weet ik wat. Als je iets te koop zette was het binnen 4 uur naar pagina 3 verdwenen. Nu zie je dat er per dag een paar vliegtuigen worden aangeboden en hoef je niet meer 6 bladzijden door te spitten op zoek naar de nieuwtjes. Die staan nu allemaal gewoon bovenaan. Ik vind het heerlijk :-) Maar smaken verschillen Henk :cool:

Ik heb vandaag waarschijnlijk wat gekocht via het forum.
Gewoon omdat het nu vriendelijker is en er niet iedere keer meer hetzelfde langs komt.
En ik om die reden de verkoop dicht had staan.
Straks gaan dat meer mensen doen dus er kijken straks meer mensen naar je advertentie.

Volgens mij staat er nog precies evenveel te koop. Eerst was 80% van de nieuwe berichten upjes, kickjes, weet ik wat. Als je iets te koop zette was het binnen 4 uur naar pagina 3 verdwenen. Nu zie je dat er per dag een paar vliegtuigen worden aangeboden en hoef je niet meer 6 bladzijden door te spitten op zoek naar de nieuwtjes. Die staan nu allemaal gewoon bovenaan. Ik vind het heerlijk :-) Maar smaken verschillen Henk :cool:

ik hoop dat je gelijk heb

groet Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back