Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee Bert, ik bedoelde dit nu voor in het verkoop gedeelte.
Mvg Ron.
Nee Bert, ik bedoelde dit nu voor in het verkoop gedeelte.
Ja idd als dit bij een verslag gebeurt dan is daar ook echt niks mis mee,dan is dat zelf super dat er zo op deze manier gereageerd wordt.
Mvg Ron.
nou had ik al een hoop lijpe avatars voorbij zien komen , maar die van kobushet zal wel aan mij liggen .
Ik begrijp het hele doel van de verandering niet goed... Wat was er mis met een actief verkoopgedeelte van dit forum?
Is het nu werkelijk de bedoeling om alles in regeltjes te gieten en deze afdwingbaar te maken? Juist het "levende" karakter van de verkooptopics sprak mij heel erg aan. Ik koop (kocht) nogal eens iets via MBF en dan stelde ik zowel via reply als via PM vragen. Maar nu lijkt het allemaal zo sec, zo steriel. En ik had er ook totaal geen probleem mee als er ge-upt werd. Het kost je amper 1 seconde om te zien of er relevante info was bijgevoegd. Nu zie je verkooptopics verschijnen met weinig of geen info of details. Moet ik nu samen met alle geïnteresseerden telkens via PM om info gaan vragen? De lol is er zo voor mij toch wel af.
Mvg,
Jo
Bij mij gaat de lol van jou af.
Jou verhaal is al 20 keer voorbijgekomen in dit draadje.
maar nog neit door hem, mag hij zijn mening niet uiten? of mogen dat alleen de mensen die het eens zijn met deze verandering?
Juist, hij mag dat net zo goed![]()
Zo werkt t op.rcgroups ook. Topics blijven op de plek staan waar t staat. Alleen kunnen daar de starters zelf modden, of zeggen dat er niet.gereageerd wordt volgens mij.