Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manus, ik heb het bij mijn katten ook altijd, ze kijken altijd sacherijnig.
Of is "verstoord" een betere omschrijving?

Tijd voor de kachel en een neut.
Ei is weer klaar voor vandaag.

Manus, ik heb het bij mijn katten ook altijd, ze kijken altijd sacherijnig.
Of is "verstoord" een betere omschrijving?
Valt niet te peilen bij poezen maar ze weet donders goed duidelijk te maken wanneer het etenstijd is voor haar, erg lief beestje verder :yes:, allemans vriendinnetje als ze de aandacht krijgt , 't zijn net vrouwen of soms modelbouwers.... :).

Manus wat een vreselijke lieve koppie. Ja het is natuurlijk een dame, waardoor ze zo kijkt. Arie lekker een boterkoek. Laat je maar lekker verassen met het eten.

Hier opgebakken piepers met een varkenshaas en met hazen peper. jammmm.

Ja Manus weer problemen met de partij van de dieren (jammer dan).

Druk geweest met bezoek en wat fotografeer werk , toen ik daarmee bezig was kwam onderstaande dame ook even laten weten dat ze wilde poseren ...

SAM_0408.jpg

Nu even tijd voor een drankje ??? , RVM :proost: , dan de keuken in.

Het is net alsof die kat wil zeggen "je zorgt wel dat je me van mijn goede kant op de foto zet, of anders..." :lol:

GMA

Licht bewolkt, ZZW 4 bij 6.1°C
~
@MeteoConsult: Vanochtend fraaie opklaringen, vanmiddag raakt het vanaf zee bewolkt en later volgt regen. Allesbehalve koud met 9 of 10 graden.

@BuienRadarNL: Vannacht aan zee een zuiderstorm en opvallend zacht! Tijdens de kerstdagen staat er minder wind en minder zacht. Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden

@MeteoVoorne: ZWARE WINDSTOTEN komende nacht tot lokaal 100km/u aan zee. #STORM aan zee 9bft, Kustprovincies stormachtig, 8bft.

thames, dover, wight, portland, plymouth, biscay:

Southwest 6 to gale 8, backing south or southwest gale 8 to storm 10, occasionally violent storm 11 later.

Kan een latertje worden met "Mighty Mike" , wel spannend hoor... :yes:

hahaha, ja daar heb ik al eens tegen moeten spelen.
er is nog zo eentje "kevin (dacht ik) Bollée" ik zou zo zeggen dat dat een zelfmoord terrorist is! goh, die vliegt zo in de verdediging zonder ook maar iets te weten van mijn bommen!!

wel een verslavend spelletje!

Moghú heren,

5.2 °C , 2 Bft Z , bewolkt en (nog) droog.

Straks even naar de markt en de buurtsuper voor wat laatste boodschapjes, kan dat beter vandaag doen gezien de weersvoorspellingen voor morgen , er wordt flink nattigheid en een forse bries verwacht. Meteen even naar de sigarenboer voor een paar Oudejaarsloten, eens kijken of ik een keer mazzel heb deze keer.

Nog even een bakkie en dan op pad.

Bert , lekker surfen en achterdek spoelen is niet jouw hobby lees ik. . .

Neuh....

Ons kleine workshoppie zit helemaal in het achterschip naast de stuurmachinekamer, met een luik naar het winchdek.

Als je in het werkplaatsje je ding aan het doen bent, en je krijgt zeewater in je nek (zo'n luik is nooit 100% waterdicht tenzij je het stevig dichtknevelt) dan is dat achterdek spoelen inderdaad niet echt mijn hobby.... Dan heb ik liever goed weer, een brandbluspomp bij, en twee matrozen met een luiwagen om het dek schoon te krijgen :D :D :D

Groet, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back