Baggeraar;3196074 daar kan je wel in één oogopslag zien wat er de hele avond te zien is.[/QUOTE zei:Daar zie je dus in één oogopslag dat het gewoon knudde is tijdens deze dagen...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Baggeraar;3196074 daar kan je wel in één oogopslag zien wat er de hele avond te zien is.[/QUOTE zei:Daar zie je dus in één oogopslag dat het gewoon knudde is tijdens deze dagen...![]()
Is al maanden zo.
misschien zelfs al jaren. . .
Hier begint het op te houden met zachtjes regenen.
Ik gebruik altijd deze(&()&$%$()_+_+_(*^%$%#%$#^%$&Gjkj
.
El legado de Pedro El Grande - La Provincia - Diario de Las Palmas
Ad, was het geld op, of komen ze voor de familie terug?
Diepste dieptepunt sinds ik zonnepanelen heb.
Vandaag maar 46Wh gekregen.
Vorige week tijdens de volledig zonnige dag nog 3820Wh.
En op de radio maken ze maar reclame dat het een fabeltje is dat het zonnig moet zijn om zonnepanelen te laten werken. Ok, ze leveren op zo'n dag als vandaag wel iets, maar het is een schijntje vergeleken met wat ze kunnen leveren.
129 hele Wh'tjes bij ons... Woehoe... Tsjonge.Diepste dieptepunt sinds ik zonnepanelen heb.
Vandaag maar 46Wh gekregen.
Vorige week tijdens de volledig zonnige dag nog 3820Wh.
Een ochtend met wat sluierwolken levert inderdaad meer op dan wanneer het strak donkerblauw is.en toch, als het helder blauwe hemel is met een brandende zon leveren de zonnepanelen minder op dan dat het wat bewolkt is!