Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
images

ik heb ook geen problemen met inktjet printers .

ik heb op een kringloop gewerkt op de T.D , als je daar defecte laser printers enz. binnen kreeg moest je heel voorzichtig de toners verwyderen.

want je wil het niet op je handen of op je kleren krijgen.

het beste was om je handen dan in te spuiten met wat voorhaden was , meestal glasex.

en daarna goed afspoelen , en de toner by chemisch afval..

grt timberwolf

leerkrachten hé?!!!!:snipersmile:

dan zie ik mijn franse examen, tel ik na uit het hoofd. volgens de leerkracht had ik 33 van de 120 antwoorden juist, tel ik het na uit mijn hoofd kom ik op 47.5 uit. tel ik nog eens na, kom ik weer 47.5 uit. reken ik het met het rekenmachine, ben ik juist klaar wordt hij nogal eens kwaad en zit te roepen dat ik respect moet hebben, en hij heel de nacht heeft na geteld..... maar toch kom ik ook met het rekenmachine 47.5 uit. zeg ik dat BELEEFD, kom ik nog thuis met een nota!!! morgen met mijn ouders naar hem gaan, een bevriende leerkracht gaat ook met hem praten.

zijn examen was ook VEEEEEEEEEEL te moeilijk! hij vraagt een tekst van 2 pagina's in het frans waar niemand een woord van snapt. heel de klas is gebuisd.....

Ach Brecht, 33 of 47,5 (hoe kan je een antwoord half goed hebben?) van de 120 is in een schaal van 0 tot 10 een 3 of een 4, wat maakt het uit het is gewoon dik onvoldoende.
Als de hele klas het zo slecht heeft gedaan zal er wel iets aan gedaan worden vermoed ik.

Haha als alle leerlingen onvoldoende presteren ligt het aan de leraar.
Als ze allemaal slagen zijn het uitmuntende leerlingen.

Net als bij balletje trap

winnen ze zijn het goede spelers, verliezen ze dan moet de coach weg. . . . . .

Sterkte met die "leraar" .

Net tijdens calorieën inname nog eens de krant doorgelezen. Een leuke column van Vincent Bijloo over Peter Nijkamp, de betrapte zelfplagiaat plegende VU hoogleraar.
Even z'n cv bekeken, en dan sta je toch wel perplex dat iemand dit zo lang heeft kunnen volhouden. Hij is even oud als ik, 67 dus en in '73 gepromoveerd. Dus laat hij 40 jaar actief zijn in de wetenshappelijke wereld. Er word vermeld dat hij 5000!!!! publicaties op zijn naam heeft staan, dan zou dan een gemiddelde van 2,92 dagen per publicatie zijn. Daarbij had/heeft hij een bladzijde vol met nevenfuncties waarvan sommigen niet de minste. Zijn lijst van boeken is geloof ik langer dan mijn hele publicatie lijst.

Zegt naast over de man zelf en zijn omgeving ook wel iets over het vakgebied Economie. In mijn gebied is het geen uitzondering dat er een jaar (hard) gewerkt wordt aan een lastige publicatie (naast de normale dagelijkse beslommeringen natuurlijk). Experimenten ontwerpen, plannen, uitvoeren en interpreteren. Berekeningen bedenken, uitvoeren en uitkomsten analyseren in vergelijking met experimenten. Dat zijn allemaal zaken die weken tot soms maanden tijd kosten.

En dan 40 jaar lang elke 3 dagen een wetenschappelijke publicatie............ En niemand die zegt: DAT KAN NIET!!!

nee idd niet leuk zo'n leerkracht.

en Ad, die 10 procent maakt wel veel uit hoor!
als ik op het einde van het jaar 10 procent te weinig heb voor frans komt dat wel door dit. Als het nu 1-5 procent is, oké maar 10 procent (eigenlijk nog iets meer, 12 procent denk ik)

de huidige generatie top-economen zal wel college van hem hebben gehad...

Nog erger, hij was voorzitter van NWO, de hoogste wetenschappelijke instantie van het land (naast de KNAW, maar die praten alleen maar:D), die vrijwel alle rijksgelden voor wetenschappelijk onderzoek voor alle disciplines (alfa, beta en gamma) verdeelt.

Ik zeg het maar weer: meteorologen, klimatologen en economen zouden kansspelbelasting moeten betalen!!!!

weet iemand of dit mogelijk is .

myn oude printer is de brother 6510 a3 printer scanner enz .

het print gedeelte werkt niet meer maar de scanner werkt nog prima .

ik wil het onderste mechanische gedeelte van de printer verwyderen.

en de boven helft houden , en de elektonica van de onderhelft in een ander behuizing.

ik heb er schema s voor hoe hy inwendig verbonden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back