Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Verder is het zo dat mijn woonsituatie met alle winkels binnen 200 meter ook geen auto noodzakelijk maakt , kan me wel voorstellen dat voor anderen dat heel anders kan zijn
Dat is de prijs van een lege chipkaart (en krijg je na het verlopen van de gebruikstijd niet terug), de reis schat ik op €2.00
Zo terug van de APK en € 70,00 armer !
Welke verrassing hadden ze bedacht voor je Piet ??
Daarvoor pin ik overal , alleen contant geld als we naar het dartpaleis of de kantine van de watersport vereniging gaan !Robbie, als je ergens een bedrag contant en gepast betaalt dat eindigt op ,58 en je geeft als rest bedrag een stuiver en 3 centen gaan ze mekkeren dat je nog 2 centen extra moet betalen.
Zo erg is het al.
Terwijl 2 en 1 cent stukken nog gewoon wettig betaalmiddel zijn.
Heb het geprobeerd, drama.
Is alleen APK met roetkeuring , niks geen verrassing !
Robbie, als je ergens een bedrag contant en gepast betaalt dat eindigt op ,58 en je geeft als rest bedrag een stuiver en 3 centen gaan ze mekkeren dat je nog 2 centen extra moet betalen.
Zo erg is het al.
Terwijl 2 en 1 cent stukken nog gewoon wettig betaalmiddel zijn.
Heb het geprobeerd, drama.
Ze hebben wel jouw 1cent en 2cent stukken te accepteren.
Er zijn "bouwverslagen" die ondertussen wel erg klef worden met oohh's en aaaah's en bedankjes.
En dat terwijl er hier op het MBF weinig gepost wordt omdat ze zo'n hekel hebben aan het "kroegniveau" van de verslagen.
![]()
Tijd voor een blik dooie vis op brood.![]()
geen idee of dat wettelijk wel kan en mag ???
Als ze dat ding van 0.99 gewoon prijzen met €1.00 betaal ik contant met een euro
Dat, Harm, heet "marketing". Een engels woord dat ongeveer betekent dat er mensen hebben nagedacht over hoe ze het beste het meest aan zo veel mogelijk mensen kunnen verkopen. Het één cent goedkoper maken van een product is één van die technieken; "den menschelijken psyche" maakt van €1,99 "Heeee, dat is nog geen twee euro, koopje!" en koopt het dus sneller dan wanneer het €2,- is ("Jeetjemina, dat kost gewoon twee hele euro's, das duur").0.99 of 1.99 of 2.99 of 3.99?
"den menschelijken psyche" maakt van €1,99 "Heeee, dat is nog geen twee euro, koopje!"
het consumerismitisme
Dat centengedoe is aan mij niet besteed, jammer genoeg zijn er wat prijziger zaken die me meer raken.