Het Schipperscafe deel 6

Iedereen hartelijk bedankt! En je kunt niet alles in de gaten houden natuurlijk. Gr. Klaas.

Kom er één drinken Klaas, of meerdere!!!

Bijlagen

• OPEN VAARDAG 2025 FINAL.jpg
    OPEN VAARDAG 2025 FINAL.jpg
    251,3 KB · Weergaven: 25
Bedankt voor de uitnodiging Ronny, maar dat gaat niet lukken. Gr. Klaas.

Ja, dat klopt wel zo ongeveer Ronny, maar of ik nu zo cool ben? Moet haast wel, want de eerste 27 jaar van mijn leven woonde ik op een schip (nou ja op 5 dan) en daarna heb ik het nooit meer los kunnen laten. Maar om eerlijk te zijn voel ik me daar wel bij. In mijn gedachten ben ik een soort amfibie die zich thuis voelt op de grens van water en land. Het maakt me niet uit of dat dan een kikker, paling of salamander is. Zowel in mijn werk en hobby heb ik me lekker uit kunnen leven en kennis kunnen delen. En het houdt de geest jong. Mooi toch? Gr. Klaas.

In mijn gedachten ben ik een soort amfibie die zich thuis voelt op de grens van water en land. Het maakt me niet uit of dat dan een kikker, paling of salamander is.
:D :D :D :D Dat maakt je niet "cool".... Dat maakt je koudbloedig...

ik ben dus bezig met figuren te ontwerpen voor zowel om ze op schepen te zetten en ook voor op een trein baan
zo kwam ik online verschillende problemen tegen .bv maak een elegante vrouw met een lange jurk en schoenen met een hakje
dit werd geweigerd wegens hun bla bla bla .heb ik vrouw door man vervangen en dan lukte het dus wel .zie afbeelding zou ik zeggen.na omwegen is het me dan toch gelukt de volgende foto te maken .dan een kapitein gemaakt aan een stuurwiel wat wonderlijk goed lukte .deze was te zien bij de ronny in hulshout vandaag .daarna een dek knecht want een matroos geeft dus een marine matroos en ik wilde een moderne dek knecht dus .maar dan liep het weer verkeerd omdat ik hem een sigaret in zijn mond wilde geven .komt niet overeen met de bla bla bla .dus heb ik sigaret vervangen door potlood .en zie hier het resultaat .en in resin geprint maak je er van wat je wil .

Bijlagen

• ChatGPT Image May 25, 2025, 05_20_07 PM.png
    ChatGPT Image May 25, 2025, 05_20_07 PM.png
    1,6 MB · Weergaven: 9
  • ChatGPT Image Jun 4, 2025, 02_37_35 PM.png
    ChatGPT Image Jun 4, 2025, 02_37_35 PM.png
    1,6 MB · Weergaven: 9
  • ChatGPT Image Jun 8, 2025, 06_44_47 PM.png
    ChatGPT Image Jun 8, 2025, 06_44_47 PM.png
    2,2 MB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Back