het is slechts een lichte vibratie dus dus ik vermoed dat deze niet zo heel erg veel energie kost. als ik de heli in mn hand houd dan loopt de staartmotor heel erg netjes.. als hij vliegt dan zit er een oscilatie in de staartmotor..de oscillatie is ook een klein beetje zichtbaar in de rotorkop en in de swash. Ik heb nog een complete alu upgradeset liggen dus ik zal de boel maar gewoon vervangen en kijken of het helpt.
De bedrading ben ik niet zo kapot van. De twee ESC's zitten met zo'n splitterkabeltje aan elkaar en de 4 in 1 wordt vanuit de ESC van de hoofdmotor gevoed..alles zit dan uiteraard met van die standaard walkera stekkertjes aan elkaar. Ik heb al gehoord dat deze stekkertje zowiezo al problemen kunnen geven laat staan als de stroom door een paar van die stekkertjes moet voor het bij de 4 in 1 is.
De deans stekkertjes zijn gelukkig onderweg.. maar zonder stekkers is het natuurlijk helemaal mooi..
Ik denk dat ik weer lekker kan knutselen en solderen...
Maarten
De bedrading ben ik niet zo kapot van. De twee ESC's zitten met zo'n splitterkabeltje aan elkaar en de 4 in 1 wordt vanuit de ESC van de hoofdmotor gevoed..alles zit dan uiteraard met van die standaard walkera stekkertjes aan elkaar. Ik heb al gehoord dat deze stekkertje zowiezo al problemen kunnen geven laat staan als de stroom door een paar van die stekkertjes moet voor het bij de 4 in 1 is.
De deans stekkertjes zijn gelukkig onderweg.. maar zonder stekkers is het natuurlijk helemaal mooi..
Ik denk dat ik weer lekker kan knutselen en solderen...
Maarten