Hexacopter frame welke benodigheden??

Hoi,

Tarot FY680 TL6801 of T810 Hexacopter frame
Mensen kunnen jullie me helpen juiste inkoop te doen bij dit frame als lijstje?

Ik wil FPV mee vliegen komt een go pro 3+ onder wil alleen juiste middelen erop hebben.

Dus welke motoren,props, ontvanger, gps etc.

Bijv. Naza M-v2?

Zou fijn zijn als jullie me een lijstje kunnen geven dan weet ik op hoeveel euro ik uitkom met dit frame vergeleken met een Dji f550.

Alvast hartelijk bedankt.

Over dit onderwerp is al ontzettend veel te vinden op het forum ;-) Maar hier mijn mening, hoewel ik geen ervaring heb met de frames en hexacopters überhaupt. De Tarot 810 is gewoon een stuk groter dan de FY680 en heeft dus plaats voor grotere motoren/propellers. Maar de FY680 heeft een prima grootte als je alleen een kleine gopro met eventueel een gimbal eronder wil en wat FPV gear. Ik zou dan naar de FY690s kijken, die heeft verbeterde motormounts en is dezelfde prijs.

Bijv. Naza M-v2?

Zou fijn zijn als jullie me een lijstje kunnen geven dan weet ik op hoeveel euro ik uitkom met dit frame vergeleken met een Dji f550.

Alvast hartelijk bedankt.

Hoi Jamilo,

van Tarots en zo weet ik niks.

Maar zoek je nog een nagenoeg nieuwe Naza V2-GPS met miniOSD... meld je via PB.

Slotracers-nl

Je hoeft niet telkens een nieuw topic te openen voor elke vraag die je hebt hoor ;) ik zou je wat meer inlezen in het multicopter gedoe, dan gaat het samenstellen een stuk soepeler ;) dit betekend niet dat je moet stoppen met vragen stellen, mag altijd ;)

Back