BramNetel 24 sep 2020 #1 Ik ben nieuw op dit forum, maar ben opzoek naar wat info over de motor van de ''Himoto Shootout''. Het gaat om de Pulse Nova 3674KV2200-4P zie foto
Ik ben nieuw op dit forum, maar ben opzoek naar wat info over de motor van de ''Himoto Shootout''. Het gaat om de Pulse Nova 3674KV2200-4P zie foto
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 24 sep 2020 #2 Wat voor een info zoek je? 3674 klinkt als de maat, KV200 klinkt als het toerental per volt en 4P zegt een 4 pole motor.
Wat voor een info zoek je? 3674 klinkt als de maat, KV200 klinkt als het toerental per volt en 4P zegt een 4 pole motor.
HeliKoper 24 sep 2020 #4 Wat denk je meer aan gegevens op een datablad te vinden dan Roelof al opgegeven heeft?
Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan 24 sep 2020 #5 Inderdaad, veel van deze chinese motoren kennen veelal niet eens een datablad en als ze die wel kennen zal er niet veel meer in staan.
Inderdaad, veel van deze chinese motoren kennen veelal niet eens een datablad en als ze die wel kennen zal er niet veel meer in staan.
BramNetel 24 sep 2020 #6 Bedankt zover Roelof Misschien kom ik nog wat tegen,.. anders koop ik wel wat anders op termijn.