Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Robert, hoe heb je die gaatjes in het koper aangebracht? Raderwieltje?Vanavond toch maar eens een klein proefje gemaakt voor het bekoperen.
Ik ga het toch met koperband doen, dat plakken met lijm zie ik niet zitten omdat ook de plaatjes die bij de KIT zitten gewoon glad zijn en er helemaal geen profiel inzit.
Kan ik er elke keer wat maken om een voorraad aan te leggen en gaan er tenslotte nogal wat op![]()
![]()
Hey Robert, hoe heb je die gaatjes in het koper aangebracht? Raderwieltje?
Ja, dat kun je wel stellen. Chapeau, langs een lineaal? want het is kaarsrecht
Midden van de loop op 1/3 van de poort, ja. Maar je kanon staat redelijk naar beneden - iets dunner klosje ertussen aan de achterzijde, dan staat ie aardig goed denk ik.
Robert, ik denk dat je bovenste rij poorten iets te hoog zijn uitgesneden. Op pagina 6 van dit verslag is het ook al besproken, maar toen was jij ervan overtuigd dat ze op de goede hoogte zitten. Terwijl ik denk dat ze enkele millimeters aan de hoge kant zitten. Mede doordat je de lijst net boven de poorten hebt moeten aanpassen aan je poorten. Deze lijst zou net boven je poorten moeten zitten, zie foto, (zwart geschilderde lijst)
Dit is toch de reden dat je niet helemaal goed uitkomt met de kanonnen.
Als je het zo kan oplossen, is het toch prima. In ieder model zitten wel subtiele verschillen. Ik probeer maar mee te denken.....