Hobbyking warehouse in NL?

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door 5p1k3, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SergeR

SergeR

Lid geworden:
    29 jul 2012
    Ik heb zojuist een bestelling gedaan, wat servo's. Aan de verzendkosten te zien kun je tot 50 kg binnen Nederland verzenden voor US$ 6. Dat is toch wel interessant, zeker als het assortiment wordt uitgebreid. Ik hoop zelf op de methanol motoren en folie.

2. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Is die prijs van de servo's tzelfde als die in DE of USA?

3. SergeR

SergeR

Lid geworden:
    29 jul 2012
    Nee, wel duurder. Maar niet zoveel als ik had verwacht.
    Prijs vanuit HK is $5.88, ik heb $6.28 betaald. Ik neem aan dat grote en/of zware items een hogere opslag zullen hebben ivm transport.

4. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Oke, ben van plan om nieuwe lipo's te halen. Nu maar denk ik nog even via duitsland bestellen en later kijken hoe duur ze in NL zijn

5. Bertus

Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

Lid geworden:
    23 sep 2002
    Zou je er ook nog naar de winkel kunnen of alleen maar via de post?
    Mijn vrouw heb ik alvast voorbereid.;)

6. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Kan vast wel maar dan moeten ze dezelfde prijzen hanteren als de winkels die ze willen kapotconcurreren.

7. Banana

Banana

Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Bedankt voor de info;) Uit buitenland bestellen doe ik liever niet, maar hier ga ik zeker wel gebruik van maken!

8. Leonairo

Leonairo

Lid geworden:
    21 jun 2005
    Geen twijfel meer of je pakketje door de douane heen komt zonder kosten...

Je ziet zijn we met z'n alle toch grote afnemers dat het interessant is om dus meteen hierheen te verschepen.

en verzendkosten binnen nederland die je anders niet kan halen, top hoor.. maar als ik geen haast heb toch in china bestellen want de spanning met de douane blijft leuk..

9. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
  10. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Nederland is een stipje op de kaart. Het zou me niets verbazen dat er niets is en men doet alsof het vanuit NL verzonden wordt via een simpele NL distributie centrum.

Volgens mij met de wet kopen op afstand moet een adres bekend zijn en lijkt het mij dat de optie van afhalen ook in de optie moet zitten.

11. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Zou kunnen, maar ik vind een optie tot afhalen wel iets anders dan een daadwerkelijke winkel.

12. Leonairo

Leonairo

Lid geworden:
    21 jun 2005
    Het moet al in de buurt zijn, anders ben je altijd duurder uit t.o.v. verzendkosten.
    ( tenzij wel heel veel afneemt )

Voordeel is dat je misschien nu goedkoper garantie kan claimen, verzenden naar China was nooit echt een optie.

13. Leonairo

Leonairo

Lid geworden:
    21 jun 2005
    Rotterdam is volgens mij goedkoper om aan te meren en je spullen te distribueren t.o.v. andere landen om ons heen ( ik weet dat Hamburg in ieder geval duurder is )

14. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Dus als ik het goed begrijp.
    Je kan nu ook voor weinig in NL bestellen via Hobbyking zonder gezeik met invoerkosten, betalen is gewoon nog steeds via Paypal ?

15. hmeijdam

hmeijdam

Lid geworden:
    29 jan 2010
    Toch begrijp ik niet helemaal waarom HobbyKing naar een aantal Europese landen juist vanuit Nederland wil gaan verzenden. Ik heb juist de ervaring dat naar het buitenland verzenden van een pakje vanuit Nederland enorm duur is, omdat er nauwelijks concurrentie bestaat. Probeer maar eens een pakje van 250 gram voordelig naar het buitenland te sturen.

Dat kost een godsvermogen, omdat je dan voor 1750 gram extra betaalt, die je niet verstuurt. En onderstaande prijzen zijn nog zonder track & trace ook. Lang leve de privatisering van de posterijen :bad-words:

<table class="pricelist" width="100%" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr><td>EUR 1</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 8,50</td><td>10 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 2</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 10,20</td><td>12 x Europa 1</td></tr><tr><td>EUR 3</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 11,05</td><td>13 x Europa 1</td></tr><tr><td>Wereld</td><td style="TEXT-ALIGN: left">€ 17,10</td><td>18 x Wereld 1</td></tr></tbody></table>

16. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Tja misschien omdat er veel uit nederland besteld word. Maar duitsland ligt ernaast dus dat vind ik ook wel wat raar

17. janhein

janhein PH-SAM

Lid geworden:
    10 aug 2003
    Containers gaan naar Rotterdam en van daar uit gaan de grote pakketten door naar de rest van Europa. Kleine dingen en lipo's gaan via Dusseldorf en komen per speciale lucht vracht.

gewoon een kwestie van kosten

18. bricks

bricks

Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Heb je wel eens gekeken wat de verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland zijn? Die zijn nog veel hoger

19. Marco899

Marco899

Lid geworden:
    29 mei 2005
    Zijn ze zeker alweer op. Staat totaal geen servo beschikbaar in nl warehouse.
    There are no products available for this category in the warehouse you selected. Try selecting the Global warehouse instead.

20. bryan417

bryan417

Lid geworden:
    14 jul 2010
    Jammer dat ze die warehouse niet eerst helemaal vol hebben gestoud. Kan je gelijk veel bestellen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina