Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet je er wel bij zeggen, dat het aardige herrie Schoppers zijn die server voedingen![]()
mijn 106A, 12V HP server voeding maakt gewoon weg een tering herrie.
Weet dus niet hoe het is met de boven genoemde voeding.
Bart.
Zoals onderstaand plaatje, maar dan groter/zwaarder formaat.... Kun je zo'n poolklem er helemaal afdraaien dan? Heb dat gisteren geprobeerd op 2 Graupner voedingen, maar die gingen er niet helemaal af...
Lijkt me wel handig te weten dat er oedkopere alternatieven zijn, en waar dat andere spul te koop is.500€380€ geleverd. Maar dat was niet de discussie die ik wilde starten
![]()
Lijkt me wel handig te weten dat er oedkopere alternatieven zijn, en waar dat andere spul te koop is.
Nee, ik heb nog niets besteld. Ik denk dat ik ga voor 2 losse voedingen van 1000W/ 24V om de 2 iChargers te voeden. Bart had het over "redundancy" en dat heeft me aan het denken gezet (hij wilde me eventueel ook helpen met het maken van adapters, top!).
Zeer goede informatie, dank aan allen.
nog een optie:
feathermerchantrc.com
2 sets 24V/ 47A / 1128W server PSU, met stille fans, in serie geschakeld, geleverd voor zo'n 230€ (incl invoerrechten). Erg communicatief en behulpzaam, kunnen veel shops nog wat van leren.
Ik wil alleen niet met vier (4!) netsnoeren en open circuits aan de slag...
Ik heb nu een MeanWell 750/24 en ik vind zulks toch wat eehmm.. "not idiot proof". Nu ben ik geen idiot, maar heb op t veld al enige malen mede clubleden moeten uitleggen dat ze niet zomaar overal hun vingers in kunnen steken
Ook heb ik al eens bijna een "gegrilde" kat van mn laadstation moeten plukken hehehe
Van dat soort ongemakken wil ik af. Vandaar.
Ik zal jouw links eens bekijken Ron, thx
-Patriek
@Anko - feathermerchantrc was er heel duidelijk in: per set 2 netsnoeren, dus in totaal 4. Ik heb je een PM gestuurd.
Gents,
Dat weet ik allemaal wel, maar nogmaals: ik wilde er geen "project" van maken
Gewoon kopen en klaar. Makkelijk en veilig. En ja, duur <zucht> maar in mn schaalheli's heb ik ook geen elektronica van een paar tientjes zitten dus ach...
@Anko - feathermerchantrc was er heel duidelijk in: per set 2 netsnoeren, dus in totaal 4. Ik heb je een PM gestuurd.
@ r.marijnissen - het zijn twee sets, waarvan ik er dan 1 + 1 lader mee naar de club zou nemen (het is nu eenmaal zo dat ik de helft vd tijd daar verdoe met ouwehoeren en kijken naar en helpen van anderen dus dan hoeft het niet zó snel)
-Patriek
Vergeet niet dat als je 2 stuks in serie gaat zetten je er al een projectje van maakt.
2 stuks in serie dan mogen ze elkaar niet raken.
En moet je ze toch van elkaar isoleren, dus er iets voor maken etc etc.