homemade buggy

• Topicstarter Topicstarter bootfan123
  • Startdatum Startdatum
ik was naar het adres geweest wat een vriend zei maar ik kwam daar bleek hij al bijna een jaar gestopt te zijn fijn 10km voor niet gefietst dus binnenkort toch maar naar hobma in elst.

gedeeltelijk klaar:
imag0099g.jpg

imag0100od.jpg

naast mijn specter:
imag0102pp.jpg

klein verschil vergeleken met mijn e-stormracer;):
imag0105wf.jpg

weet iemand nog een modelbouw winkel in gelderland ik weet er een paar maar die zijn verder weg: hobma modelbouw, in geldermalsen zit er een en in oss.

kijk eens naar de verschillende web shop's, scheelt een hoop tijd en reizen aangezien je 14 bent.

ja ik weet dat maar bij een winkel kan ik nog tips vragen voor wat voor een motor en servo's erin moeten zodat hij geod snel is en dat kan niet bij een web winkel.

Je hebt een mooie boot. Je moet je wel realiseren dat het moeilijk word. Kijk maar eens naar een hpi firestorm. Hoe dat in elkaar zit, Als je toch doorzet veel succes

ja mijn pa probeert het uit mijn kop te praten maar lukt hem niet.

ik denk, dat je voor jezelf eerst even goed moet nagaan, wat voor auto het moet worden, en welke ophanging je wilt gaan maken.
Dus eigenlijk eerst een beetje onderdelen gaan verzamelen, en dan je chassis daarop passend gaan maken.

Wil je een snelle onroad, dan maakt het eigenlijk niet veel uit, wat voor motortje je erop zet.
Je zou marktplaats eens kunnen gaan afstruinen. Ik heb daar pas geleden nog een projectje zien staan (te koop)

[edit] hier het linkje: http://link.marktplaats.nl/564651741

Laatst bewerkt:
Back