ik wil gewoon lekker een middag op de ijsbaan ( droog ) rijden.. en op het strand
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey Kobus,
Jah inderdaad dat is een NEP baja.
In een eerdere discussie heb ik dat aangegeven.
De keuze van Integy is destijds gevallen omdat deze alu delen veel lichter waren als de amerikaanse delen van TGN, DDM of Turtle.
Toen ik van deze auto een paar foto's op het USA forum plaatste vielen deze 3 heren dan ook nogal over mijn keuze, na een heftige discussie over het feit dat deze heren net zoveel namaken als integy werd ik van het forum verbannen.
Hey Fuzzie, het is niet mijn bedoeling persoonlijk te worden. Maar ik probeer wel iedere keer een antwoord te geven op wat er gevraagd en/of gesugereerd word. Het jammere van diegene die de neppers verdedigen is, dat zij dat niet doen. Zo heb ik in mijn vorige post 2 vragen gesteld waar geen antwoord op gegeven word. Dat is jammer want nu lijkt het of de vragen te moeilijk zijn en dat is denk ik te kort door de bocht.
Ze zeggen wel eens van mij of ik HPI aandelen heb, maar je zou je af kunnen vragen of jij niet een baan hebt bij een van de clonen, omdat je het een en ander zegt te weten, die je eigenijk niet met zekerheid kunt weten.