omdat gemiddeld een nieuwe 1000 euries kost
al zie ik dat jij ook aan het zoeken ben geweest en voor net geen 800 ook 1 heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De grootste doelgroep van HPI met de baja is de beginnende bigscaler. De grote schreeuwende verpakking, het RTR gebeuren, en de mooie video's op een gelikte site zijn juist voor deze mensen ontwikkeld. Benzine erin en gassen. Dezelfde beginnende en onervaren bigscalers komen dus nietsvermoedend aan bij een dealer, die meer winst kan behalen als hij geen HPI verkoopt maar een namaak model met wat opsmuk, om toch nog aan dezelfde omzet te komen, maar met meer winstmarge.
Daarom zal de dealer het niet nalaten een verkoop verhaal op te hangen dat niet strookt met de werkelijkheid. Hij verteld nl. dat de nepper veel beter te maken is dan het origineel door er wat upsmuck bij te kopen.
Met als populaire slogan: De HPI gaat daar ook altijd kapot.
omdat gemiddeld een nieuwe 1000 euries kost
Ik denk dat het gros die voor een kloon kiest beginners zijn in de big-scale wereld.
De meeste zullen inderdaad benzine erin gooien en knallen maar.
Zouden ze eigenlijk beter een HPI kunnen kopen dan zo'n namaak. Zijn ze uiteindelijk nog goedkoper uit, en hebben ze wel veel lol.Ja en dan loopt de hele zooi aan puin en zijn ze het gelijk zat.
ik weet zeker als je een hpi ook zo slecht inmekaar zet dat ie ook stuk draait
Ja dat klopt ook daarom is dit ook geen hobby voor mensen met twee linker handen.
Welnee Rob,
Een echt HPI loopt altijd goed en gaat nooit stuk... ook al zitten de onderdelen niet in elkaar...
![]()