HPI WR8 flux rally topic

Discussie in 'Electro offroad' gestart door motorsports, 2 mrt 2013.

1. mx2

mx2

Lid geworden:
    8 sep 2012
    Mooie auto. Heb de zelfde. Ook van plan om proline powerstrokes erop te zzetten je schijnt de 2 voorste te moeten gebruiken (2x2 voor setjes dus. Zie you tube) en men adviseert setje hardere veren. Voor hey behoud van je body kan ik je setje t bone racing bumpers adviseren ( steken voorbij je kap) en ook meteen als Skid plates:). De regelaar is een echte castle :) dus servo verlengkabel ertussen en rode draad verwijderen en een castle creations 10a bec erin
    Zijn te programmeren via castle link, ander merk kan ook uiteraard maar vind het handig dat ik voltage kan instellen. Heb er een savox 1258 tg in die deed niks, esc ging aan en uit (trok te veel stroom. Zelfs onbelast!).

2. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Vind de WR8 ook erg leuk om mee te rijden. Vind hem op 2s alleen te tam. (eindsnelheid ligt dan erg laag.)
    verder zit ik nog te kijken hoe ik het grensbereik van de grip wat meer uit kan smeren.
    Als ik in een skatepark rijdt, is het allemaal geen probleem. Daar is de grip consequent laag. maar als ik op asfalt een beetje ga glijden, is de overgang naar grip toe heel abrupt, waardoor de auto de andere kant op gelanceerd word. (omdat je aan het tegensturen bent bij het glijden. )

Zijn er inmiddels ook goede alternatieven voor de center assen?

3. ///FG

///FG

Lid geworden:
    20 nov 2014
    hay hay

sinds gisteren ook een wr8 abu dhabi in mijn bezit .
    ik rij normaal enkel bigscale onroad , maar wou eens iets om me in de winter mee bezig te houden .
    de bedoeling ervan is om er hier in mn buurt mee te gaan rijden bij ons clubje die elke zondag morgen rijd in een grote overdekte parking waar mij telkens een parkour aanleggen door middel van planken te leggen , daar rijden alle schalen zowel bigscale als 1/8 , de ondergrond is gegoten beton maar niet gepolierd dus dit lukt aardig om daar te rijden .

ik ben er daarnet eens gaan testen met de wr8 met 2s lipo .
    wat me direct opviel is dat ik op topsnelheid zeker niet zal mee kunnen met de 1/8 nitro wagens , waar ik wel op gehoopt had.

ik denk dat ik dit snel kan verhelpen door eventueel een grotere pinion te monteren ?
    want nu heb ik veel te veel power en veel te weinig snelheid.

wat zouden jullie plaatsen , direct de 19t ?

ik kan natuurlijk de overstap naar 3s lipo doen maar dan denk ik dat die veel te nerveus gaat worden op het beton.

iemand meer raad hierover ?

4. steventrx

steventrx

Lid geworden:
    7 sep 2013
    een 1/8 rijd meestal op 4s, 3s zal dus prima te doen zijn en maakt je WR8 tot leven :)

5. baja5Bowner

baja5Bowner

Lid geworden:
    12 mrt 2013

4s gaat het zeker niet worden aangezien de regelaar dit niet aankan , in feite is de wr8 ook geen 1/8 maar een 1/9 waarvan de onderdelen op get chasis bijna gelijk zijn aan een 1/10

6. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    3S kan wel, alleen zal het wat moeilijker rijden, en dus wat meer controle van de gasvinger eisen.

7. baja5Bowner

baja5Bowner

Lid geworden:
    12 mrt 2013
    Ik ga het eerst proberen op te lossen met andere tandwielen want nu heb ik gwn teveel koppel en te weinig snelheid , ik hoop dat de aankoop van de wr8 me niet zal spijten .
    Al ooit iemand deze erop proberen te monteren ? Om dan gewone 1/8 wielen te kunnen plaatsen ipv die hpi overpriced banden ? Wheel Hex Hub (2pcs)

8. ///FG

///FG

Lid geworden:
    20 nov 2014

Ik ga het eerst proberen op te lossen met andere tandwielen want nu heb ik gwn teveel koppel en te weinig snelheid , ik hoop dat de aankoop van de wr8 me niet zal spijten .
    Al ooit iemand deze erop proberen te monteren ? Om dan gewone 1/8 wielen te kunnen plaatsen ipv die hpi overpriced banden ?

Deel Deze Pagina