Oh suf had ik dit topic maar eerder gelezen, heb net 5 stuks besteld van die 500 mah voor h107c improved versie met 2mp camera.
Ik ben nu toe aan mijn 3e Hubsan (improved versie maar zonder camera), eentje ben ik verloren toen ik te ver vloog en de ander is gepikt toen ik op de grond bij mijn flat crashte nadat mijn accu leeg was.
Ik heb even overwogen om de Nine Eagles Galaxy visitor 2 te kopen, omdat die een HD camera heeft, maar slechte recensies heeft mij dat doen voorkomen.
TOen ik vervolgens wat zat te googlen kwam ik de improved H107c versie tegen met een 2mp camera dus die meteen besteld.
Ben zeer tevreden over de standaard hubsan, zeker nadat ik de props heb verandered naar de zwart oranje set blades. Zelfs al meerdere keren van 6 hoog in het gras gecrashed en nog bleef dat ding gaan.
Met de cameraversie ga ik wel iets minder gekke dingen mee uithalen want die is wel weer wat duurder, heb hem voor 55 euro gekocht.. Gisteren in winkelmandje gedaan.. keek vandaag op de site van banggood was hij ineens 69 euro! maar gelukkig hoefde ik alleen mijn winkelmandje af te rekenen voor de 55 euro ;-)
weet niet of ik deze filmpjes in dit topic al had geplaatst of in een andere, kwam zoveel hubsan topics tegen met de zoekfunctie..