Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Altijd vragen: wij bijten niet (alhoewel sommigen welik weet niet of ik dit bet hier zou posten...
ik ben op zoek naar een leuke goedvliegende micro quad voor erbij en voor binnen te vliegen, maar ik zie het bos niet meer door de bomen... welke moet je nemen?
hubsan, een wltoys ,....
Hmm, leuke toestelletjes lijken dit. Ik zag dat de gevoeligheid in te stellen is, lijkt me de perfecte manier om mijn zoontje van 4 kennis te laten maken met het vliegen...
Edit: hmmm, iemand nog tips voor de goedkoopste shop in NL waarbij ik zeker weet dat ik de V2 versie van de H107L krijg?
4 jaar lijkt me wat jong voor een Hubsan. Als die kleine propjes de kleine vingertjes raken zijn de wonden groter dan je denkt.
Als je geduld hebt, zou ik 'm rechtstreeks uit China halen. Je betaalt in Nedeland al gauw anderhalf keer zoveel.
het zoontje(5jr) van RCPinda vliegt er ook mee
gaat super .., je moet er gewoon bij blijven
meschien zo'n wonderkind![]()
Ja met zo een vader kan het ook niet anders dat word er met de paplepel ingegoten![]()
Is @RCPinda de zoon van @DannyMetall he?![]()
Ja met zo een vader kan het ook niet anders dat word er met de paplepel ingegoten![]()
Is @RCPinda de zoon van @DannyMetall he?![]()
Hmm, leuke toestelletjes lijken dit. Ik zag dat de gevoeligheid in te stellen is, lijkt me de perfecte manier om mijn zoontje van 4 kennis te laten maken met het vliegen...
Edit: hmmm, iemand nog tips voor de goedkoopste shop in NL waarbij ik zeker weet dat ik de V2 versie van de H107L krijg?