Winkel laat zich van zijn beste kant zien hoor...
17 mei: ik ben mijn Hubsan X4 V2 kwijt en bestel een nieuwe, BNF versie uiteraard
19 mei: betaling in orde, hij wordt verzonden
27 mei: hij komt aan op de luchthaven van Maleisie en is volgens track & trace internationaal onderweg
...
weken lang geen nieuws meer
23 juni: ik vraag waar hij blijft gezien hij toch al 25+ business days onderweg is
=> Winkel laat weten dat er begin juni een brandje geweest is op de luchthaven waardoor veel items vertraging hebben opgelopen. Dat vind ik vreemd als mijn item al op 27 mei daar vertrokken zou zijn. Winkel vraagt me nog een paar dagen geduld te hebben
25 juni: ik kan zien op de T&T dat het item in hold geplaatst is op 23 juni en daar nog steeds ligt! Hij heeft dus niet "een paar dagen vertraging", maar moet nog minstens 2 weken reizen, eens hij eindelijk zou vertrekken!
Winkel biedt me een "compensatie" van 100 punten voor het lange wachten. (Dat is dus voldoende om op een volgende bestelling 1% korting te krijgen bij 50$ of meer bestelling, waardeloos dus). In de bijgaande melding staat "customer agrees to wait one more week", wat nooit gezegd is.
2 juli: Plots staat er op de T&T dat het item 23 niet in hold geplaatst is, maar teruggestuurd naar de verzender! Winkel bevestigt dat zij het al terug onvangen hebben, maar lieten mij dus niets weten uit eigen beweging!
Ik vraag hen vervolgens om hem aub met "Netherlands Direct Mail" te reshippen, wat maar max 10 dagen duurt ipv max 25 voor regular shipping. Toen ik hem bestelde was die optie er nog niet, maar ondertussen kocht ik ook een CX-10 en daarvoor was deze verzendmethode ook gratis.
Winkel weigert dit. Ik kan kiezen tussen opnieuw versturen via registered mail (wat dus nog eens minstens een maand duurt), of een refund.
Ik heb dan maar voor een refund gekozen, zodat ik hem daarna opnieuw kan bestellen met de "Netherland direct mail" shipping, want dat kan dus wel gewoon...
Ondertussen zit ik al bijna 2 maanden te wachten op m'n hubsan.