Volgens deze thread, heeft iemand een diatone pdb erop gezet, die is ook 5x5cm dus zou het moeten passen:Van buiten de EU mag je belastingvrij importeren tot een bedrag van 22 euro. Dat is de reden om bijvoorbeeld bij een bedrag van 100 euro, slechts 20% op te geven zodat je dan mooi onder die 22 euro blijft.
Dat truukje kennen ze bij de douane natuurlijk al lang (ze zien daar dagelijk enorme hoeveelheden HK pakketjes voorbij komen) maar ze trekken echt niet elk pakketje open, dus meestal gaat het wel goed.
Bij webshops die gratis verzenden is het echter raadzaam om, indien mogelijk, bestellingen op te splitsen in pakketje van onder 22 euro.
Overigens, die PDB op je lijst is waarschijnlijk te groot voor je frame (5x5cm) en ik denk dat 20cm servo leads aan de lange kant zijn. Afhankelijk van hoe je de boel plaatst heb je waarschijnlijk aan 10cm lead voldoende.
HoverThings Flip FPV 260 Build Log - RC Groups
En hier nog iemand met een 5x5cm pdb met flip 260:
flip 260 frame with sunnysky 2204-2300 + afro 12A esc a pdb - RC Groups
Die servo leads 10cm zijn niet beschikbaar bij de eu warehouse helaas. Ik vind 20cm eigenlijk ook te lang.
Dit snap ik nog niet helemaal, heb het gelezen op de site.nu ja het hele verhaal staat hier
Goederen ontvangen uit het buitenland (ook internetaankopen)
wat betreft PDB, je kan ook een klein stukje dubbelzijdige print kopen voor een habbekrats en deze boven + en onder - maken. Je kan hem zo groot maken als je zelf wilt
https://wiki.openpilot.org/display/WIKI/Basic+QuadCopter
onder 8a
Eigenlijk het enige wat je doet is alle + verbindingen met elkaar verbinden en alle - verbindingen? En dit dan solderen?
Is dit wel gezond voor de ESC's ? en kan dit niet performance minderen?