Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Weet een van jullie misschien aan onderstaand popje te komen? Het is van Bruder BWord?
Voor een projectje zoek ik een bouwvakker die op een minigraver kan draaien!
Je kunt ze op internet kopen voor 7 of 8€, maar dan komt er nog 6€50 bij voor het verzenden, omdat het in een doosje zit en niet door de brievenbus kan! :hammer:
Ik kan het niet vinden bij de lokale winkels hier. Mochten jullie het wel vinden in een winkel, uit doosje halen en in een bubbeltjes enveloppe stoppen. :yes:
Misschien kun je eens kijken bij kinderen, kleinkinderen etc.! :bye:

Bruderpopje.jpg

Jawel Bertus, ware het niet dat ik tot vrijdagochtend in Gaasterland zit en pas in de middag weer thuis denk te zijn. Hopelijk blijft het nog een beetje nazomeren en wachten we maar op betere tijden. Heb je al een poppetje? Anders kijk ik even bij Welkoop. Gr. Klaas.

Dan gaat het niet door.
Op naar een volgende mogelijkheid!

Klaas: Ik heb inderdaad al zo'n popje en ook nog één in bestelling bij:.............................................Welkoop!

Donderdag a.s. wordt het mooi weer en ben ik van plan om in Maasdam te gaan varen. Gebruikelijke tijd van 11 tot 15 uur. Staan de poppetjes op de RP 59 al te springen van ongeduld? En wie sluiten er nog meer aan? Gr. Klaas.

Bedankt voor de reactie Bertus. Knap gauw weer wat op. Gr. Klaas

Back