Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mannen, ik stel jullie interactie zeer op prijs ;-)
Wat mij opvalt, is dat alleen Traxxas vernoemd wordt...
HPI, Ansmann, Tamiya, Kyosho...? waarom komen die niet in beeld? of zijn die niet meer mee met de laatste stand?
(ik leer veel bij van jullie, laat maar komen) ;-)
Superinfo hier... ;-)
Heb net zitten kijken naar de E-Revo... die staat mij behoorlijk aan...
De andere kandidaat zou de Slash 4x4 zijn...
Beide in de Brush versie want Brushless ziet er op de filmkes overdreven uit... veel te snel en wheelies kan ik niet aan, haha...
Dus wat denken jullie nu?
Brushed of toch maar brushless? (ik weet dat er een stevig prijsverschil bestaat)
Brushless heeft natuurlijk ook het nodige onderhoud nodig. Idd niet zoveel als brushed, maar ook dergelijke motoren hebben inspectie nodig.
Laat je niet bedriegen door het feit dat brushles motoren dicht zijn. (dus zonder koelsleuf etc..) Zand en vocht dringt overal binnen.
Brushless hoeft niet sneller te zijn. Het is maar welk setje je kiest. Feit is wel dat brushless efficienter omgaat met de energie. Je kan dus langer rijden en hebt een stukje meer power. Zeker i.c.m. lipo accu's.
Het gaat hierbij om de meegeleverde electronica bij ik meen een traxxas, dan is de brushless versie toch echt een stuk sneller dan de brushed versie.
Verder heb je 100% gelijk, maar zal dat in dit geval niet op gaan.
Superinfo hier... ;-)
Beide in de Brush versie want Brushless ziet er op de filmkes overdreven uit... veel te snel en wheelies kan ik niet aan, haha...
Brushed of toch maar brushless? (ik weet dat er een stevig prijsverschil bestaat)
Superinfo hier... ;-)
En als je een waterproof e-revo wil moet je niet bij Brushless edition zijn.
is helemaal waterdicht! (- alle traxxas auto's )