Ikarus Piccolo Fun - vragen/ervaringen

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door ronaldvisser, 5 jan 2004.

1. TITA

TITA In Memoriam

Lid geworden:
    20 aug 2002
    Weet iemand waar je in Nederland de vervangings staartmotor (EDP-50XC) of iets dergelijks kan kopen?

Hans.

2. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Prima verkrijgbaar in japan bij aircraft-world, voor maar $2,5 verzendkosten.

Met je auto naar de modelwinkel is waarschijnlijk duurder..

3. TITA

TITA In Memoriam

Lid geworden:
    20 aug 2002
    Niek dat wist ik wel, maar dat was de vraag niet.
    Ik vertrouw de betalingen over internet niet zo.

Hans.

4. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    is net zo veilig als betalen bij de super op de hoek.

5. TITA

TITA In Memoriam

Lid geworden:
    20 aug 2002
    Ik wil er wel eens over nadenken, maar kan iemand mij vertellen hoe het gaat met CC of ander betalingsverkeer en wie de goedkoopsten zijn, want ik denk dat deze instanties ook geld van mij willen zien i.v.m. de diensten die ze me geven?

Hans.

6. @ Tita, Paypal is volledig gratis en werkt perfect...Zoek eens op de zoekfunctie...

Niels

7. ronaldvisser

ronaldvisser Guest

@ Niels

Niels, zou het kunnen dat een (te) ingekorte hekbuis wel degelijk zorgt voor een erg onrustig hooverende Piccolo? Het lijkt wel of de heli op een lucht-golf-slagbad drijft. :roll:

@ Tika: Ik kan alleen maar bevestigen wat Niek en Niels zeggen.

Gewoon aanmelden bij PayPal, dat is toch vrij zeker. Vervolgens hoef je dus bij betalen aan derden via PayPal geen CC gegevens achter te laten bij deze derden. PayPal zorgt dat het geld nadat je de betaling bevestigd hebt van je creditcard wordt afgeschreven. De kosten zijn volledig voor de verkopende partij, dus je betaald niets extra's.

Over het bestellen bij die winkel waar Niels het over had, gaat zeer snel en correct. De extra kosten die je hebt zijn alleen de verzendkosten van $ 2,50. En bij mij binnen een week na bestelling al op de deurmat...all the way from Japan.

Gewoon doen, de dollar staat laag, voor 10 euro heb je een motortje met twee propjes in huis. Als je ziet dat een prut-staart-motortje bij Q te P al 18 euro kost en soortgelijk motortje via internet 8 euro incl. verzending....tel uit je winst. :lol:

8. Niek

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Tis wel een betaling over internet.. inderdaad.

Zolang je er nog geen CC aan gehangen hebt, kun je er gewoon via jouw nl-bank er wat geld op zetten.
    (klein nadeel, kost paar dagen)
    Tis dan gewoon een electronische beurs, waar een hoeveelheid te besteden geld in zit. Bijvoorbeeld voor ACW aankopen.

Voordeel: geen ge-emmer met iban nr's en ook geen kosten voor internationaal bankverkeer.
    (ik heb wel eens een programma in canada geregistreerd, koste 70 gulden om die 65 gulden daar te krijgen.. :()

Heb je er wel een CC aan hangen, dan wordt een evt tekort weer aangezuiverd vanuit de CC.

9. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Of gewoon nog veiliger met paypall:

Geen credit card toevoegen en gewoon geld via de bank op paypall account storten. (duurd wel 4 dagen :( ) Niet meer dan het bedrag storten dat je wilt betalen. en daar dan mee betalen. Zo staat er nooit geld op je account dus kan je het ook nooit verliezen door fraude.

Edit: dubbelpost, Niek was me net voor 8)

10. Jorrit

Jorrit

Lid geworden:
    19 aug 2002
    :offtopic:

Hé mensen, zullen we weer verder gaan met de Piccolo Fun, of moet dit draadje gesplitst worden zodat er een 6e 8O PayPal topic ontstaat? Gebruik de zoekfunctie (rechtsboven) en je krijgt een aantal hits waarin alle voor en nadelen van PayPal duidelijk beschreven staan.

Bedankt! :worship:

11. scheur

scheur

Lid geworden:
    27 okt 2003
    hi,

weet iemand waar ik zwaardere fet's kan kopen om m'n piccoboard plus geschikt te maken voor een 410 motor?

12. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    er zijn er al veel die hem geoon vliegen met het standaard board.
    kan me wel voorstellen als je dan op 3 lipos gaat vliegen dat de stroom dan te hoog word.

13. TITA

TITA In Memoriam

Lid geworden:
    20 aug 2002
    3 lipo's vliegen is mogelijk, maar heeft iemand ervaring hierin en hoelang kan je het volhouden zonder het doorbranden van je fet's?

Hans.

14. Satoer

Satoer Forum veteraan

Lid geworden:
    21 okt 2003
    Wat ik er allamaal van gehoord heb is dat de staartmotor dat minder lang vol gaat houden dan het controllertje :?

15. Niek

Lid geworden:
    21 aug 2002
  16. TITA

TITA In Memoriam

Lid geworden:
    20 aug 2002
    Dan probeer ik het toch maar eerst met twee lipo's.

Hans.

Deel Deze Pagina